
Brzmi jak oferta pracy? Niestety, nie poszukujemy pracowników. Szukamy za to ludzi, którzy mają oryginalne pomysły, wykazują się polotem i lubią dobrą zabawę. Jeżeli jesteś taką osobą, nasz konkurs kierujemy właśnie do Ciebie. Sprawdź, kto wygrał!
Sezon na najlepsze hasło uznajemy za otwarty!
Dzięki Wam istniejemy na rynku już ponad ćwierć wieku, dlatego właśnie Wam powierzamy tak ważne zadanie, jakim jest wymyślenie hasła reklamowego dla naszej nowej marki – „Zielke”.
Zwycięzcą konkursu został Mirosław Nita, a najlepsze hasło brzmi ZIELKE - Z UWIELBIENIA DO KAMIENIA!
Laureat otrzyma kupon rabatowy w wysokości 1000 złotych do wykorzystania na produkty marki „Zielke”, a wybrane hasło ukaże się na materiałach promocyjnych nowej marki.
Dzięki Wam istniejemy na rynku już ponad ćwierć wieku, dlatego właśnie Wam powierzamy tak ważne zadanie, jakim jest wymyślenie hasła reklamowego dla naszej nowej marki – „Zielke”.
Zwycięzcą konkursu został Mirosław Nita, a najlepsze hasło brzmi ZIELKE - Z UWIELBIENIA DO KAMIENIA!
Laureat otrzyma kupon rabatowy w wysokości 1000 złotych do wykorzystania na produkty marki „Zielke”, a wybrane hasło ukaże się na materiałach promocyjnych nowej marki.
---------------- Zapraszamy kolejne firmy do sponsorowania naszych konkursów ------------