UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Co racja to racja, swoje prawa trzeba znać. Myślę, że zarówno klienci jak i sprzedawcy oszukują przy reklamacjach, ale też z tego powodu nie ma co całkowicie rezygnować z dochodzenia swoich racji. Miałam sytuację, gdzie sklep odrzucił mi reklamację butów, od których odpadła sprzączka konieczna do ich zapięcia. Gdyby to się stało po jakimś intensywnym użytkowaniu, to pewnie dałabym spokój, ale miałam je może ze dwa czy trzy razy na sobie. Udalam się do rzeczoznawcy, z jego opinią się odwołałam i reklamacja została przyjęta. Jak jest możliwość i jest zasadność to trzeba walczyć o swoje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    amazonka(2020-02-01)
  • @amazonka - A z jakiego rzeczoznawcy korzystałaś? Sama mam problem z reklamacją i z chęcią bym skorzystała z takiej pomocy, ale jest tyle ofert w necie, że człowiek sam nie wie, co wybrać. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czeremcha(2020-02-06)
  • @Czeremcha - Ja korzystałam z usług rzeczoznawców Maj. Bardzo miło wspominam współpracę z nimi i mają bardzo dobre opinie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    amazonka(2020-02-07)
  • @amazonka - Też korzystałam z ich usług, wystawili mi fachową opinię, która naprawdę pomogła mi podczas problematycznej reklamacji butów. Ich pomoc oszczędziła mi wielu nerwów; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Prażynka(2020-03-31)
Reklama