UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Witam ja kupiłem w elblągu w salonie jubilerskim "YES" biżuterie złotą po trzech dniach od kupna pojawił się defekt konkretnie wgniecenie. W salonie powiedziano mi że gwarancja jest na 3 lata. Po zaniesieniu do reklamacji salon przyjął moją reklamację i zostałem zapytany czego oczekuję, no więc po zastanowieniu stwierdziłem że zwrotu pieniędzy. Pierwsza reklamacja została odrzucona i dostałem odpowiedź że wina leży po mojej stronie, więc nie zgadzając sie z opinią oddałem biżuterie jeszcze raz po 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź:uszkodzenie nie wynikało z wady produktu, lecz miało charakter mechaniczny, zależny od sposobu użytkowania(lub zdarzenia losowego w jego trakcie)-cytat. Napisane jest również że "niestety nie możemu panu zaproponować nawet odpłatnej naprawy biżuterii z przyczyn technologicznych"-no więc pytam:co obejmuje gwarancja???co to za producent który nie może nawet odpłatnie dokonać naprawy. Czy powinienem się udac do rzecznika praw konsumenta??prosze o pomoc
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    3
    kuziemkowski(2009-03-15)
  • skoro wgniecienie to pewnie gdzieś uderzone zostalo....wiec tego na pewno nie uznaje sie przy reklamacji...mieli prawo odrzucic.bo to mechaniczne uszkodzenie
  • @kuziemkowski - Mam w Yes taką samom sytuację pi 3 tygodniach od zakupu bransoletka ma wgniecenie i reklamacja odrzucona i odpłatnie też nie chcą naprawić
  • @kuziemkowski - Proponuję udać się do psychiatry
Reklama