UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Kolej Nadzalewowa to zamknięty temat wyciągany na potrzeby wyborów aby zaszczuć grupę tępych wyborców. Nie ma szans aby wygenerować na tym jakikolwiek zysk, więc nigdy nie zostanie zrewitalizowana. Lepiej dogadać się z PKL i zalać to asfaltem i zrobić trasę rowerową. W sezonie powstały by na trasie bariki i inne atrakcje - coś by się działo. A tak, ani drogi rowerowej w stronę Suchacza, ani kolei, tylko pusty bełgot.
  • RobertKoliński @Gawel - Słodka Różo Luksemburg, cóż za ignoranckie gadanie, to aż skręca - cytuję: "(. .. ) Latem dużą część pasażerów stanowili turyści wypoczywający nad Zalewem Wiślanym. W sezonie letnim wielu elblążan udawało się nadzalewówką do kąpielisk w Suchaczu i Tolkmicku. Jednak w latach 90.znacznie zmalała liczba pasażerów Kolei Nadzalewowej, co miało duży wpływ na rosnące problemy z utrzymaniem rentowności linii. Było też celowe działanie "czynników wyższych" bowiem z rozkładu jazdy zdjęto charakteryzujące się największą frekwencją kursy pociągów. Na początku 2006 roku trasę przemierzała tylko jedna para pociągów dziennie. W dniu 1 kwietnia 2006 roku ostatecznie zawieszono kursy pociągów Elbląg - Tolkmicko - Braniewo. Zamknięto stacje kolejowe i zaprzestano konserwacji peronów i torów. (. .. )"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    RobertKoliński(2019-03-27)
Reklama