UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Klientka moze o tym nie wiedziec Ja nigdy nie wiem, ile mam na koncie- mąz mi ciągle coś przelewa, raz też nie starczyło mi kasy w H&M. Gdyby wtedy nikt mi o tym nie powiedział w sklepie, to bym tez po prostu z towarem wyszła. ..
  • Stare przysłowie kasjerek po odejściu od kasy .... i spadaj .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czytelnik_MOBI_73574(2013-02-24)
  • Na miejscu klientki, która na pewno była nieświadoma tej sytuacji, po przeczytaniu takiego artykułu robiącego z niej złodziejkę na pewno bym nie zwróciła kasy. Odszkodowanie za niesłuszne oskarżenie się należy.
  • nieważne czy był tłok czy co tam jeszcze Obowiązkiem sprzedawcy było sprawdzenie transakcji, ,także jej wina i to ona poniosła konsekwencje! a klientka pewnie nadal nie świadoma że ma cztery stówki do przodu:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    24 02 2013(2013-02-24)
  • Gdyby w artykule kasjerka grzecznie poprosila ta pania o zgloszenie sie do sklepu, zapewne by to zrobila. Jak mozna robic z nieswiadomej klientki zlodziejke??? Podala karte, wprowadzila pin, otrzymala potwierdzenie, wyszla. I nawet nie ma mozliwosci zgloszenia sie i uregulowania naleznosci, bo Reserved juz zamkneli na czas remontu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czytelnik_MOBI_74545(2013-02-24)
  • jak ci tak było żal koleżanki to trzeba było wyłożyć do kasy ze swoich z dwie stówki, ,lalunie chodzą po sklepie i nic im wiecznie nie pasuje, ,obsługa do dupy!!
  • Jak taki sklep jak Reserved smie mowic o uczciwosci? Dwa lata temu zajrzalam tam na wyprzedazy. Na metce naklejka z cena wyprzedazowa. Lekko naderwana, widac bylo spod niej poprzednia cene. Nizsza. Przecena okazala sie podwyzka. To byl ostatni raz, kiedy weszlam do tego sklepu. Na wyprzedazowych numerach zarobili pewno wiecej niz 400 zl, szkoda ze musiala oddawac nieuwazna kasjerka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czytelnik_MOBI_74545(2013-02-24)
  • Strasznie nadęty ton tego tekstu, szkoda mi tej prawdopodobnie nieświadomej kobiety, która chciała zrobić uczciwie zakupy i za nie zapłacić, a za błąd kasjerki została nazwana ZŁODZIEJKĄ. Ten tekst o uwierających ciuszkach to już szczyt, zastanówcie się jak ta kobieta po przeczytaniu tego "artykułu" się będzie czuła na samą myśl o pójściu do tego sklepu. .Czasem przez niewyparzoną gębę się traci o wiele więcej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    123xass(2013-02-24)
  • jak łatwo być złym a jak trudno być dobrym wynika z tych wszystkich komentarzy, i od razu widać kto jest kto, i tylko szuka usprawiedliwienia dla swojego cwaniactwa i podłości. Wstyd.
  • za gapowe się płaci! kasjerko!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    HAHAHAH(2013-02-25)
  • Wielokrotnie zdarzyło mi się odrzucenie transakcji, nie z powodu braku środków, to po pierwsze. Kiedy robię zakupy nie przyglądam się wyciągowi z terminalu tylko wywalam do pierwszego śmietnika, taki już zwyczaj, zachowuję tylko paragon, i to na rzeczy droższe, to po drugie. A po trzecie bardzo rzadko sprawdzam konto w internecie, a jeśli już to wpływy, których są różne rodzaje i z kilku miejsc, natomiast nie przyglądam się w ogóle transakcjom wypływającym, opłatom itp. , bo bym zgłupiała. Ubytku 400 a nawet 2000 bym nie zauważyła, to samo z brakiem transakcji, których dokonuję kilkadziesiąt na m-c. Tak samo mogło być w przypadku tej klientki i powiem szczerze, że gdybym się zorientowała w sprawie, to czułabym się wstrętnie wiedząc, że już mnie osądzono. To błąd autorki tekstu. PS Czy w sklepie nie ma monitoringu? Sądzę, że jest (był).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Yariska(2013-02-25)
  • wystarczy zgłosić się do firmy obsługującej terminal, wypełnić druk i załączyć kopie paragonów i płatność zostanie uznana. Trwa to 2-3 tygodnie. Po co larum? Niewiedza kosztuje. Wystarczy zadzwonić do serwisu i wszystko wyjaśnią.
Reklama