UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Człowiek akurat kończy o tej godzinę prace chce dojechać do domu zmęczony po całym dniu, i jeszcze musi nadrabiać kilometry bo objazd dopiero 7km wstecz czyli razem około 15km żeby dojechać do Elbląga nie każdy zarabia kokosy i woli na pewno wydać na rodzinę te pieniądze niż na dodatkowe paliwo. Przypominam że samo DRE o tej godzinie kończy i wysypuje się tam z 50 samochodów normalnych ludzi którzy nie są nic temu winni, a może są w zmowie że stacjami paliw. Do roboty ludzie się weźcie A nie zaklucacie innym życie A jak się nie podoba to na wioche!! Tam będziecie mieli spokój jak sie nie nadajdcie do miasta. Bez pozdrowień
  • Zarówno Gronowo jak i okolice ronda są zawalone autami i już nie tylko o tiry chodzi. Tylko o rabunkowa zabudowę miasta i okolic. Rawską reklamuje kolejne osiedle. Okólnik z coraz większą ilością domków. Osiedla na łęczyckiej. Sadowej. Kolejne bloki mają być na rogu grunwaldzkiej i okólnik. Poza tym proszę zauważyć ile osiedli domków powstało w przezmarku. Hałas na niegdyś spokojnych rubieżach miasta i w gronowie jest nie do wytrzymania. Zresztą szybko jeżdżą też na starym mieście. Przed chwilą wzdłuż rzeki niecierpliwy szybki i wściekły pojechał a z Mostowej prawa Wolna mają pierwszeństwo. I nie radary kochani tylko odcinkowe pomiary prędkości jak w Skandynawii. To jedyny lek wraz z wysokimi mandatami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Art :)(2019-10-01)
  • A co na to Robert Kolinski?
  • Ludzie z Gronowa macie szansę na ekstremalną blokadę www.portel.pl
  • rozwiązanie - próg zwalniający w okolicy znaku na Przezmark i chodnik od Złocienia do krzyża, można też postawić fotoradar
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    mieszkanka gronowa(2019-10-01)
  • Wystarczy jeden fotoradar a i kasa do gminy będzie. Nie ma prostszego rozwiązania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    Mieszkaniec szafirowrj(2019-10-01)
  • No to elblążanie powinni w ramach odwetu poblokować im dojazdy do posesji też na godzinkę albo ze dwie
  • Żegnamy, tylko proszę być konsekwentny w swym działaniu.
  • Nie rozumiem niektórych komentarzy, Mieszkańcy Gronowa Górnego nie protestują przeciwko zakazowi ruchu dla samochodów ciężarowych a chcą wyegzekwować od władz zapewnienia minimum bezpieczeństwa na ul Szafirowej. Bezpieczeństwa nie tylko dla tam zamieszkałych ale i dla wszystkich użytkowników tej drogi w tym pieszych i kierowców. Przecież wypadkowi na tej ulicy może ulec każdy- pieszy, kierowca i nie ważne czy jedzie on do pracy czy z niej wraca czy mieszka w Gronowie Górnym czy w Warszawie lub w Szczecinie. Sprawa dotyczy lekceważącego stosunku lokalnych władz odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na tym odcinku drogi. Tym bardziej, że jest to jedyna droga dojazdowa do Gronowa Górnego i okolic gdzie zamieszkuje kilka tysięcy osób.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    Grzegorz Zembrzuski(2019-10-01)
  • Nie rozumiem niektórych komentarzy, Mieszkańcy Gronowa Górnego nie protestują przeciwko zakazowi ruchu dla samochodów ciężarowych a chcą wyegzekwować od władz zapewnienia minimum bezpieczeństwa na ul Szafirowej. Bezpieczeństwa nie tylko dla tam zamieszkałych ale i dla wszystkich użytkowników tej drogi w tym pieszych i kierowców. Przecież wypadkowi na tej ulicy może ulec każdy- pieszy, kierowca i nie ważne czy jedzie on do pracy czy z niej wraca czy mieszka w Gronowie Górnym czy w Warszawie lub w Szczecinie. Sprawa dotyczy lekceważącego stosunku lokalnych władz odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na tym odcinku drogi. Tym bardziej, że jest to jedyna droga dojazdowa do Gronowa Górnego i okolic gdzie zamieszkuje kilka tysięcy osób.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    Grzegorz Zembrzuski(2019-10-01)
  • Podczas projektowania węzła, chyba zapomniano o cwaniakach tranzytowych. Mnie się wydaje że ruch lokalny nie jest tak duży, sporo ciężarówek jadących w kierunku Pasłęka, czy Ornety i dalej, po prostu dzięki jeździe przez Gronowo omija jeden odcinek via TOLL i to oni generują ten ruch. Postawić ograniczenie dop. masy do 3,5 t, z wyłączeniem zaopatrzenia i mieszkańców. W obecnej sytuacji zrobienie obwodnicy byłoby problemowe, czasochłonne i kosztowne, miasta na to nie stać, przekop ważniejszy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mampomysła(2019-10-01)
  • Ludzie porównuje sie ulicę Okolnik czy Rawska co ma chodniki, oświetlenie ja wychodzę z posesji i mam 4 metry do Tira który pędzi chyba ze 100 km,/h.Zapraszam na przejście przy szkole przy ograniczeniu i zobaczycie o czym piszę.Człowiek nie może porozmawiać na podwórku bo taki hałas.
Reklama