UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Cały problem polega na tym, że planując i realizując odcinek S 7 od Elbląga do Pasłęka nie uwzględniono obwodnicy zapewniającej wjazd na "starą siodemkę". Stąd wszystkie autobusy PKS kursujące do i z Pasłęka jeżdżą przez Gronowo Górne, a inne pojazdy w tym ciężarowe udające się na ten odcinek zmuszone są przyjeżdżać przez tą miejscowość. Poza tym ta wieś jest istotnym miejscem koncentrującym firmy przemysłowe, usługowe i inne ważne w krajowym systemie działalności gospodarczej. Te wszystkie elementy generują ten problem i można powiedzieć, że nagle Gronowo Górne stało się jakby Łomiankami k. Warszawy. Rozwiązanie tej sprawy nie załatwią blokady, obie strony muszą wypracować stosowne porozumienie, satysfakcjonujące wszystkich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    0
    Oleniusz(2019-10-01)
  • Wszystkich nie uszczęśliwisz - tu potrzebne są działania kompromisu gdzie każda ze stron będzie stratna lub będzie mieć jakieś problemy.
  • Może jak na początek starczy progi zwalniające zamontować, jeśli ktoś nie chce stracić zawieszenia, to na pewno zwolni
Reklama