UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Mamy takie czasy, ze spora wiekszosc spoleczenstwa posiada smartfony. Moje pytania sa nastepujace, po co sobie utrudniacie zycie, stojac w kolejkach? Jakies zamilowanie macie z tym staniem i marnowaniem czasu? Czy jestescie tak zacofani, ze poza korzystaniem z durnych mediow spoleczniosciowych, nie potraficie kupic biletu przez internet :D?
  • @jdjd - Panie/Pani jdjd. Po pierwsze, zazwyczaj kupuję bilety przez Internet, dla mnie to nic trudnego, ale ostatnio system sprzedaży miał jakiś błąd i akurat na wybrane przeze mnie połączenie nie było sprzedaży, gdyż w skrócie pokazywał mi się komunikat, że pociąg jest, ale go nie ma. Próbowałam wielokrotnie z kilku urządzeń i lipa. Musiałam wybrać się do kasy i odstać 40 minut, nie było innej opcji. Po drugie, wszem, moja mama czy mój tata mają smartphony, ale nie umieją obsłużyć mobilnej sprzedaży i najprawdopodobniej nigdy się nie nauczą. Prostszy byłby z pewnością biletomat na dworcu.
Reklama