UWAGA!

Weź udział w Laboratorium Edukacyjnym

 Elbląg, Weź udział w Laboratorium Edukacyjnym

30 mentorów, przewodników i nauczycieli z całej Polski, dostrzegających zmieniającą się rzeczywistość, myślących i działających adaptacyjnie i swoją pracą wykraczających poza schemat, spotka się w Ratuszu Staromiejskim. Ty też możesz wziąć udział w tym spotkaniu.

 Wspiera nas Departament Edukacji Urzędu Miasta oraz Pomorska Kurator Oświaty dr Monika Kończyk.
       W Ratuszu Staromiejskim będziemy budować siebie dla siebie, ale i dla uczniów, doświadczać, motywować się, rozwiązywać problemy, wdrażać!  Wyróżnia nas nielinearny i interdyscyplinarny charakter wydarzenia, odchodzimy od hierarchicznego modelu w organizacji. Każdy uczestnik wniesie, ile chce i zabierze, ile potrzebuje. Zapraszamy nauczycieli, dyrektorów, pracowników poradni, metodyków i wszystkie osoby zainteresowane edukacją. Organizatorami wydarzenia jest Szkoła Podstawowa nr 21, Szkoła Podstawowa Montessori, Szkoła Podstawowa nr 15 w Elblągu.
       Formularz do rejestracji znajduje się tutaj.
      
       Plan Laboratorium Edukacyjnego "Hop, zmiana!":
       17 maja 2019 r. (piątek)
       Początek godz. 13:30
       Edukacja przedszkolna I wczesnoszkolna:
       Prowadzące:
       Agnieszka Reimus-Knezević
       Izabela Mańkowska-Salik
       10/10 – o doświadczeniach prowadzenia Przedszkola Niepublicznego Tempoo w Olsztynie na 10-lecie istnienia placówki.
       Ekspres(JA), czyli jak wyzwolić naturalną ekspresję twórczą poprzez ruch.
       Prowadząca:
       Beata Chojnowska-Gąsiorek
       Nauka podstaw programowania offline.
       Hologramy w edukacji przedszkolnej – wirtualna rzeczywistość.
      
       18 maja 2019 r. (sobota)
       9:00 – 12:00
       Kręgi przedmiotowe:
       - matematyczny:
       Tomasz Pintal Matematyka jakiej nie znasz – czy można albo czy trzeba inaczej?
       Jolanta Przygocka Co robi „konik morski” na matematyce?
       - humanistyczny:
       Natalia Bielawska 622 pomysły na lekcje języka polskiego.
       Anna Pająk Kształtowanie się tożsamości
       w aspekcie edukacji polonistycznej i regionalnej.
       - przyrodniczy:
       Katarzyna Przybysz Aplikacje mobilne w edukacji przyrodniczej.
       Mateusz Paradowski Kompetencje, korelacje, współpraca geografia i …
       - edukacji wczesnoszkolnej:
       Wiesława Mitulska Radość uczenia (się) bez ocen
       Joanna Antczak, Martyna Tarnowska „Orły nie wchodzą na górę po schodach” – całkiem nowych sposobów kilka, aby z orła zrobić wilka (czyli rzecz o szybkim kursie latania).
       - zarządczy:
       Krystyna Brinkiewicz Budowanie kultury organizacyjnej szkoły
       Anita Plumińska-Mieloch Ocena pracy dyrektora
       i nauczyciela – motywowanie i inspirowanie do działań.
       - języków obcych:
       Magdalena Sierocka Język angielski inaczej.
       Magdalena Buda Daj się złapać – czyli o sieciowaniu nauczycieli
       - nauczycielski:
       - Joanna Sowińska Od belfra do mentora. Budowanie relacji w pracy nauczyciela – trening kompetencji
      
       12:00 – 13:30 Przerwa
       13:30 – 17:00 Kręgi rozwoju:
       - motywacyjny
       Małgorzata Taraszkiewicz Siła i odporność psychiczna nauczycieli
       Magdalena Sawicka-Bartosik Sztuka motywowania do nauki i osiągania sukcesów w szkole
       - metodyczny:
       Monika Rokicka Metody rozwijające kompetencje XXI w. zaczerpnięte z biznesu
       Wiesława Mitulska Ruch jest drzwiami do uczenia, czyli porusz ciało, a poruszysz umysł
       - technologiczny:
       Małgorzata Buszman Narzędzia Microsoft w realizacji podstawy programowej
       Małgorzata Rabenda STEM i wykorzystanie druku 3D na lekcjach.
       Beata Chojnowska-Gąsiorek Nowe technologie w nauczaniu przedmiotowym
       - kreatywny:
       Justyna Bober Odwrócić klasę, czyli zmienić podejście do procesu uczenia się i rolę nauczyciela.
       Agnieszka Leszczyńska „Polonistyczny romans
       z Montessori” – o metodzie Montessori na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej.
       - wychowawczy:
       Anna Konarzewska Między młotem a kowadłem, czyli słów kilka o roli i autorytecie współczesnego wychowawcy.
       Marzena Dembicka Akceptacja różnorodności.
       - zmiany:
       Natalia Kowalska Nie będziemy malować trawy na zielono. (Nie)znośna codzienność w szkole.
       17:00 – 18:00 Podsumowanie laboratorium- debata.
      
inf. nadesłana

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama