UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Dokument o strategii promocji miasta powinien być wykonany na naszej uczelni w ramach pracy dyplomowej grupy studentów wraz z Biurem Promocji Miasta lub innym działem który za to odpowiada i bierze pieniądze. Czym się pochwalić co promować wiedzą nasi pasjonaci regionaliści, spece archeo i muzeum Elbląga, niejednokrotnie przewyższający wiedzą Pana Dyrektora. Pan o tym nic a nic nie wie i potrzebuje danych do opracowania po to spotkanie. To właśnie on - wraz ze swoim zespołem - opracuje dokument. :) A i tak studenci na uczelni gdzie Pan M wykłada będą za friko klepać w klawisze a zespół obrobi. (za taki dokument miasto zapłaci 60 tys. zł – informuje biuro prasowe Urzędu Miejskiego). A miasto to Pan i Pani czyli my mieszkańcy. A jakby było mało wiedzy o strategi o okolicach Elbląga to proszę www.powiat.elblag.pl bip.gminaelblag.pl bip.gminaelblag.pl i wiele innych które były ale niewiele zrobiły dla poprawy otoczenia. "Może samorządy i pogubiły się w marketingu, ale za to firmy marketingowe doskonale się w nim odnalazły" cytat z linku: www.proto.pl
  • uczeni z uczelni ktorzy nigdy w zyciu strategii nie napisali:-))
Reklama