
Z okazji rozpoczynających się w lutym Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 Samsung ogłasza konkurs pod hasłem „Zostań Olimpijczykiem”. To szansa dla wszystkich młodych miłośników sportu, by przeżyć przygodę życia i wygrać bilet do Vancouver!
Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży w wieku 13-15 lat. Wystarczy wejść na stronę www. zostanolimpijczykiem.pl i do 25 stycznia odpowiedzieć na cztery pytania związane z tematyką igrzysk. Nagrodę główną, prawie dwutygodniowy wyjazd do Kanady na igrzyska, zdobędzie tylko jedna osoba.
Hasłem „Zostań Olimpijczykiem” firma Samsung, Oficjalny Partner Igrzysk Olimpijskich w Dziedzinie Telekomunikacji, pragnie wzniecić ducha olimpijskiego wśród młodych osób. Tegoroczny konkurs to kontynuacja rozpoczętej przed trzema laty akcji edukacyjnej realizowanej w szkołach, mającej na celu popularyzowanie sportu i idei olimpijskich. Do jej przeprowadzenia Samsung zaprosił dwie znane postaci sportowe, które stały się ambasadorami kampanii – Pawła Zygmunta, wybitnego panczenistę i olimpijczyka, 40-krotnego mistrza Polski oraz Katarzynę Zygmunt, jedynego kobiecego sędziego hokeja na lodzie w Polsce. W spotkaniach z nimi organizowanymi w szkołach podstawowych i gimnazjalnych od 2007 roku wzięło udział ponad 30 000 młodych osób.
– Chcemy nauczyć młodzież, że nigdy nie powinno się rezygnować ze swoich marzeń. Każdy z nas ma w sobie talent, trzeba go tylko odkryć i pielęgnować, każdy może być olimpijczykiem w swojej dziedzinie. Tę właśnie ideę staramy się zaszczepić wśród młodych ludzi – twierdzą zgodnie Katarzyna i Paweł Zygmuntowie.
Specjalnym ambasadorem tegorocznej akcji jest także Paulina Ligocka, która w Vancouver będzie rywalizować o olimpijskie laury w konkurencji halfpipe.
– Historie wielkich sportowców to doskonałe przykłady na to, że warto wierzyć w siebie. Najważniejszym przesłaniem płynącym z idei akcji Zostań Olimpijczykiem jest to, że każdy z nas może zostać mistrzem, liczą się tylko chęci i wytrwałość. Cieszę się, że mogę pomóc dotrzeć z tym przekazem do młodych osób, które dopiero marzą o karierze sportowca – powiedziała Paulina Ligocka.
Honorowy patronat nad akcją objęli Polski Komitet Olimpijski oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Patronem medialnym jest TVP Sport.
Hasłem „Zostań Olimpijczykiem” firma Samsung, Oficjalny Partner Igrzysk Olimpijskich w Dziedzinie Telekomunikacji, pragnie wzniecić ducha olimpijskiego wśród młodych osób. Tegoroczny konkurs to kontynuacja rozpoczętej przed trzema laty akcji edukacyjnej realizowanej w szkołach, mającej na celu popularyzowanie sportu i idei olimpijskich. Do jej przeprowadzenia Samsung zaprosił dwie znane postaci sportowe, które stały się ambasadorami kampanii – Pawła Zygmunta, wybitnego panczenistę i olimpijczyka, 40-krotnego mistrza Polski oraz Katarzynę Zygmunt, jedynego kobiecego sędziego hokeja na lodzie w Polsce. W spotkaniach z nimi organizowanymi w szkołach podstawowych i gimnazjalnych od 2007 roku wzięło udział ponad 30 000 młodych osób.
– Chcemy nauczyć młodzież, że nigdy nie powinno się rezygnować ze swoich marzeń. Każdy z nas ma w sobie talent, trzeba go tylko odkryć i pielęgnować, każdy może być olimpijczykiem w swojej dziedzinie. Tę właśnie ideę staramy się zaszczepić wśród młodych ludzi – twierdzą zgodnie Katarzyna i Paweł Zygmuntowie.
Specjalnym ambasadorem tegorocznej akcji jest także Paulina Ligocka, która w Vancouver będzie rywalizować o olimpijskie laury w konkurencji halfpipe.
– Historie wielkich sportowców to doskonałe przykłady na to, że warto wierzyć w siebie. Najważniejszym przesłaniem płynącym z idei akcji Zostań Olimpijczykiem jest to, że każdy z nas może zostać mistrzem, liczą się tylko chęci i wytrwałość. Cieszę się, że mogę pomóc dotrzeć z tym przekazem do młodych osób, które dopiero marzą o karierze sportowca – powiedziała Paulina Ligocka.
Honorowy patronat nad akcją objęli Polski Komitet Olimpijski oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Patronem medialnym jest TVP Sport.
oprac. M