UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Elbląźanie nadal nie mają pojęcia czym były ówczesne Biennale, a szczególnie trzy pierwsze edycje. Te najbardziej krytyczne komentarze muszą być autorstwa młodego pokolenia nie posiadającego wiedzy nie tylko o tamtym wydarzeniu artystycznym, ale też o czasie, w którym ono miało miejsce. To było wtedy wielkie wydarzenie wzbudzające zainteresowanie poza granicami Polski. Uznano je za ewenement w historii kultury, a charakter i styl imprezy uznano za niezwykły postęp współczesnej sztuki, wyprzedzający epokę. Świat artystyczny do dziś uwzględnia nasze Biennale jako epokowe działanie. W zagranicznych publikacjach to właśnie ono jest zawsze dobitnie akcentowane jako ewenement i dzieło ponadczasowe. Szkoda, że w Polsce nie traktuje się elbląskich Biennale równie wysoko. I tak ginie w narodzie pamięć o naprawdę ważnych wydarzeniach i ludziach je tworzących, zastępując lukę innymi nie zawsze godnymi tych pomijanych bądź poniźanych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Biennnnaalll(2021-05-09)
  • @Biennnnaalll - tak tak, 50 lat temu kilka odpadow ze zlomu ktos pospawal zrobil rewolucje i skonczylo sie zapascią rozwoju rzeby na pokolenia, juz nie ma granic gowno tez moze byc sztuka aby tylko bylo to gowno artysty
Reklama