UWAGA!

Czy te ściany ktoś pomaluje?

 Elbląg, Czy te ściany ktoś pomaluje?
fot. Urząd Miejski

Poprzednim razem rozpatrywano 24 projekty, ale żaden z nich nie zachwycił jury. Miasto się jednak nie poddaje i po raz drugi organizuje konkurs na mural, który miałby zostać namalowany na ścianach przejścia pieszo - rowerowego przy ul. Lotniczej. 

Przypomnijmy: pierwszy raz konkurs ogłoszono w połowie marca, chętni mogli przesyłać prace do połowy maja. Okazało się jednak, że żaden z projektów nie zyskał uznania jury, dlatego prezydent go unieważnił. Teraz rozpoczyna się kolejne podejście do tego tematu, do zagospodarowania jest 115 mkw. 
       - Przesłanie muralu to „Elbląski format”. Tak więc atutem projektów biorących udział w konkursie powinno być nawiązanie do szeroko pojętej tematyki elbląskiej, w formule: „to miejsce, ten czas” - informuje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego. - Projekt powinien uwzględniać specyfikę warunków ekspozycji muralu: odbiorca w ruchu i w bliskiej odległości od dzieła.
       Jak zaznacza urzędnik w jego kompozycji nie mogą znaleźć się "treści obraźliwe, niezgodne z prawem powszechnie obowiązującym w Polsce, propagujące przemoc lub naruszające powszechnie uznane dobre obyczaje". 
       - Projekty w formie papierowej oraz elektronicznej należy składać w Departamencie Urbanistyki i Architektury UM. Na pomysły plastyków z Elbląga i całej Polski czekamy do 6 września 2019 roku. Termin wykonania muralu zostanie uzgodniony ze zwycięzcą konkursu i zapisany w umowie - dodaje Łukasz Mierzejewski. 
       Regulamin i załączniki dostępne są na stronie Urzędu Miejskiego.
oprac. red.

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama