UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Dlaczego bank likwiduje swoje agencje

 
Elbląg, Dlaczego bank likwiduje swoje agencje

PKO BP likwiduje swoje placówki agencyjne przy ulicach Teatralnej 5 i Królewieckiej 146. Będą one działać jedynie do końca lutego. Tematem zajmujemy się na prośbę jednego z naszych Czytelników.

To kolejne agencje, które PKO BP zamyka w Elblągu. W 2017 roku z mapy miasta zniknęła agencja przy ul. Pionierskiej, teraz przyszedł czas na placówki przy ul. Teatralnej 5 i Królewieckiej 146. - PKO przy Kauflandzie i w szpitalu wojewódzkim funkcjonowały przez wiele lat, z usług bankowych korzystało w tych miejscach dużo ludzi, zwłaszcza starsze osoby robiły różne opłaty, Było taniej i sprawnie – napisał do nas Czytelnik, który prosił o nagłośnienie sprawy.

Niestety, jak dowiedzieliśmy się w PKO BP, sprawa likwidacji agencji jest przesądzona.

- Zakończenie współpracy z placówkami agencyjnymi przy ul. Teatralnej 5 oraz ul. Królewieckiej 146 wynika z przyczyn biznesowych – informuje Iwona Radomska z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP. - Formalne zakończenie współpracy nastąpi z końcem lutego br. Jednocześnie w Elblągu klienci mogą korzystać z innych placówek agencyjnych zlokalizowanych przy ul. Gwiezdnej 24, ul. Szarych Szeregów 2 B, ul. Słonecznej 15a/1u, ul. Wyczółkowskiego 5, ul. 1 Maja 50, jak również oddziałów banku przy ul. Teatralnej 9, pl. Dworcowym 3A, ul. Broniewskiego 53, ul. Hetmańskiej 12/14.

TB
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
  • Nima kasy, wszystko idzie na kredyty hipoteczne. Bańka niebawem pęknie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    6
    Tramwajarz(2020-01-30)
  • XXI wiek a ludziom chce się łazić do banku aby zrobić opłaty zamiast zrobić to przez internet?
  • I bardzo dobrze ze Właścicielka zwija żagle może będzie miała szacunek do swoich pracowników prawie jak w obozie u niej pracować
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    Była pracownica (2020-01-30)
  • Ja juz dawno temu zlikwudowalem konto w tym parabanku. Dno dna i starczy tego komentarza.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    9
    BoTAK!(2020-01-30)
  • To wina Płaszczaka.
  • @tyhjk - ale ty tępy jesteś
  • chyba chodzi bardziej o właścicielke panią Anne
  • Ale śmieszny znaczek "Interwencja Portel". Interwencja jaka i w sprawie czego? Że ktoś swój biznes prywatny zamyka? Że osoby zamulające kolejkę w takich agencjach czy innych pocztach będą zmotywowane, żeby rachunki płacić za free przez internet zamiast tracić czas i pieniądze u "pani Bożenki czy innej Grażynki". Qrwens, co za temat na interwencję.
  • Prezesi banku PKO za mało zarabiają więc likwidują placówki, zwalniając personel niższego szczebla.
  • To były placówki franczyzowe, więc prywatny biznes. Zrozumcie to w końcu. Przestały się opłacać i się je zamyka tak jak wiele innych firm w Elblągu. Wszystko przestaje się opłacać. Ceny wszystkiego poszły baaardzo w górę. ZUS, podatki, koszty utrzymania pracowników. To efekt masakrycznych rządów PIS. Niech sobie wsadzą głęboko te 500 + jak wszystko podrożało o 30%.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    1
    przezneta(2020-02-01)
  • Nie korzystam z bankowych form internetowych, bo ich zabezpieczenia nie zapewniają pełnego bezpieczeństwa. Zbyt dużo jest przypadków włamań na takie konta i innych niebezpiecznych klientowi przypadków. Osobista wizyta w banku lub jej oficjalnej ajencji zapewnia znacznie większe BEZPIECZEŃSTWO i nie obniża tego fakt, że czesto są tam kolejki, chociaż ostatnio nie takich rozmiarów jak to drzewiej bywało. Więc niepotrzebne są te wymądrzania, żeby zakładać internetowe konta bankowe, bo każdy kieruje się swoim rozsądkiem dającym mu maksymalnie duże poczucie bezpieczeństwa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    Ajkons(2020-02-01)
Reklama