UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Absurd polega na tym że ten zabytek jest w lepszym stanie niż te zaniedbane graty które na co dzień wożą pasażerów (nie licząc kilku tramwajów Pesa i tych odnowionych w Poznańskim Modertransie)
  • @mgv - Dokładnie jestem tego samego zdania. Przecież te jednoczłonowe szroty jeżdżące normalnie na lini 1 i 4 to jakaś tragedia jak to przeglądy przechodzi. Wsiadał w tramwaj linia 4 godzina chwile po 15.. .a tu jednoczłonowy tramwaj numer 4 :P ludzie kończą prace wiadomo szczyt :) a my jedziemy już na dworcu prawie pełny a to dopiero początek trasy. .. na placu słowiańskim już się ludzie wysypywali i nie było jak wsiąść. .. no gdzie tu pomysł na komunikacje? To już nie można puścić w szczycie dwóch wagonów?? No i stan tych wagonów. .. to już temat na rzeka. .. dziwne że to jeszcze jeździ. .. a drzwi tak waliły przy otwieraniu i zamykaniu że dziwne że szyby nie wypadły jeszcze. .. .złom lub muzeum. .. tam powinny znaleźć się te stare wagony jednoczłonowe. Trochę wstyd dla Elbląga te tramwaje. ..
  • Te szorty o których mówicie to wagony wyprodukowane w latach 1980 do 1990 wiec obecnie mają : najmłodsze 27 lat a najstarsze odpowiednio 35 i 33 lata . Z tego wynika, ze nie ma się co dziwić ,że są obecnie zaniedbane i strasznie hałasują .Wątpię czy Pesy tyle przejeżdżą lat co te Konstale 805Na (szroty)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Elblągowiec 3(2017-08-07)
Reklama