UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Ta ulga nie straciła uzasadnienia, tylko ta ulga ułatwiała życie rodziną pracującym. Na moim przykładzie podam, oboje z żoną pracujemy auto jest zarejestrowane na nas dwoje. Jedno jeździło do pracy komunikacją drugie autem (wcześniej było tak, że się odwoziliśmy, pracujemy jedno w Elblągu drugie pod Elblągiem), od czasu zmiany rozkładów myślimy o drugim aucie, strata tej ulgi przyspieszy naszą decyzję, i raczej kupione auto nie będzie z Elbląga. Więc zamiast jednego auta będą dwa smrodziły, i zajmowały miejsce (pod pracą)pod domem mam garaż na dwa auta. Ale nasi radni wiedzą lepiej co jest zasadne i lepsze dla społeczeństwa.
  • Twój przykład potwierdza uzasadnienie podane do likwidacji takiej możliwości. Jeśli uważasz że połówka biletu (ta druga połówka, a rozumiesz - żeby mieć cały bilet)raz na jakiś czas będzie droższa od utrzymania samochodu to chyba pracujesz w pisowskim ministerstwie finansów - tam też zarąbiste fikołki w logice fikają :DDD
  • Pewnie, że nadal będzie tańsza i nikt w to nie wątpi. Tylko ulga, była rzekomo podyktowana ekologią. I jak napisałem utrata ulgi tylko potwierdziła, że kupno samochodu jest dobrą decyzją. Wcześniejsza zmiana rozkładu spowodowała podjęcie takiej decyzji - własny samochód będzie droższy w utrzymaniu, mniej ekologiczny - ale wygodniejszy. Czytaj wypowiedzi ze zrozumnieniem.
Reklama