UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nie bardzo widzę sensu budowania tego typu punktów przesiadkowych. Koszt inwestycji przewyższa zapotrzebowanie. Już lepiej pomyśleć nad przekopaniem się z Elbląga do Ostródy, a później jeszcze dalej. Transport wodny to gigantyczne oszczędności w paliwie.
  • a kogo obchodzi co sądzi jakiś bumer ?
  • Sens jest taki aby odciążyć dwie nadmiernie eksploatowane pochylnie oraz zwiększenie przepustowości ruchu turystycznego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    1
    Ewellina(2022-05-05)
  • @Ewellina - To nie odciąży pochylni, bo ludzie są zainteresowani jak najkrótszymi rejsami i powrotem na parking, na którym zostawili swoje samochody.
  • Edyta, to odciąży pochylnie, bo statki będą miały ZAKAZ ZAWRACANIA na Kanale pomiędzy tymi pochylniami. Zresztą, taki zakaz jest już wprowadzony częściowo i teraz, statki muszą przepłynąć trzy pochylnie i dopiero mogą zawrócić. Jak zawrócą wcześniej to obsługa pochylni zgłosi to od razu nadzorowi wodnemu. Dlatego obecnie statki mają rozkład rejsów dostosowany do konieczności przepływania 3 pochylnie w jedną i 3 pochylnie z powrotem. Doprowadziło to do sytuacji, w której turyści 6 razy płyną przez pochylnie, więcej niż gdyby płynęli z Buczyńca do Elbląga (pięć przejść przez pochylnie). Tak więc rejs z wysiadaniem w Rychlikach będzie o połowę krótszy niż obecnie, a turysta przepłynie tylko 3 pochylnie. Transport powrotny zapewnią autokary (ma je Żegluga Ostródzko-Elbląska) a przewoźnicy z mniejszymi statkami mają swoje busy. Piotr
Reklama