UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • A co ma Elbląg do Kanału Elbląskiego, nie jest jego właścicielem i nie posiada środków, aby w niego inwestować. Poza tym, gdyby miasto nawet powołało firmę żeglugową to i tak by splajtowała dzięki naszym mieszkańcom, którzy ten Kanał i jego atrakcyjność mają po prostu "gdzieś ", bo wolą Mierzeję i Trójmiasto. Jedynymi zainteresowanymi byliby turyści z Niemiec. Tak w uzupełnieniu w okresie statku Władysław Hibner jego towarzyszami w rejsach po Kanale były trzy inne o nazwach Barlicki, Kieniewicz i Rutkowski, też nawiązujące do bohaterów ruchu robotniczego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    3
    Śródlądowyrobol(2019-06-15)
  • @Śródlądowyrobol - Był jeszcze Dembowski i Dąbrowski - lata 1960+
Reklama