UWAGA!

Pijany uderzył w drzewo

Elbląg, Pijany uderzył w drzewo
fot. MW

We wtorek, 6 maja, przed godziną 20, na drodze do Suchacza koło miejscowości Nadbrzeże doszło do wypadku drogowego. Pijany kierowca opla na prostym odcinku drogi uderzył w drzewo.

Do wypadku doszło na prostym odcinku drogi. Kierujący samochodem opel vectra stracił panowanie nad kierownicą, zjechał na lewą stronę jezdni i uderzył w drzewo.
     Po wypadku poszkodowany mężczyzna był przytomny. Początkowo odmawiał wyjścia z samochodu, ratownicy medyczni nie mogli udzielić mu pomocy. Jak się okazało - był nietrzeźwy. W końcu, po długich naleganiach, opuścił pojazd i udał się do karetki pogotowia. Został odwieziony na badania do szpitala wojewódzkiego w Elblągu.
     Na miejscu zdarzenia pracują policjanci z Sekcji Ruchu Drogowego KMP w Elblągu oraz strażacy. Droga przez kilkadziesiąt minut była zamknięta, obecnie ruch odbywa się bez utrudnień.
     

 

MW
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • -ladne kwiatki, dobrrze ze go anieli niesli i i nie narobil klopotow roodzinie -niech wraca do zdrowia - napewno bedzie teraz ostrozny z alkoholem.
  • moim zdaniem powinni go dobić na miejscu pijaka morderce a nie prosić o wyjście !
  • Moim BMW M5 286 KM automacik, które dostałem 3 miesiące temu od rodziców na studniówkę wchodzę tam w zakręty przy 120 na godzinę, a do Nadbrzeża dojeżdżam w niecałe 10 min. Trzeba mieć porządne auto a nie jakimś oplem jeździć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Pies na laski(2008-05-06)
  • piesku ! kiedys sie najezdzisz tym swoim bmw, jak wyladujesz na jakims drzewie. trzeba miec cos w glowie a nie pod maska
  • B-ędziesz M-iał W-ypadek = BMW
  • zDo Nadbrzeza w 10 inut. Ty piszesz o rowerze BMW :-)))))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    polish elbling bikers(2008-05-07)
  • Pijani wioza śmierć. Szczeście ze nikt tamtedy wtedy nie jechal.
  • dożywotnio zabrać prawko, parę latek za kratek i roboty publiczne za free a jeszcze wp...dol + wizyta na intensywnej terapii
  • Pies na laski - mądry to ty nie jestes i nigdy pewnie nie będziesz. po pierwsze pogadamy jak sam bedziesz kiedys musiał zarobić na cokolwiek swojego - inaczej wyrazisz sie np. o oplu. najłatwiej dostać od rodziców i być panem. rusz dupe i do roboty się zabierz. po drugie juz polecam wybrać sobie nagrobem. kondolencje dla twoich rodziców, ale sami dali ci narzędzie do samobójstwa. tylko jak bedziesz sie popisywał przed kimkolwiek "swoim" samochodem to przy okazji nie zrób krzywdy innym. sam sie zabij - jednego łosia mniej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ellbllążanin(2008-05-07)
  • kierowcy z NEB. .. raski wioza smierc!!!
  • ten pies na laski to prowokacja jakiegos oszoloma ktory jezdzi Tico na Gaz!!!
  • ten kundel na podpieraki jest po prostu stukniety!!!napisze ci taki ze wchodzi w zakrety 120 na godzine i wez teraz normalny czlowieku przejedz ta droga spokojnie. .nie bojac sie ze zaraz wyskoczy ci ten szaleniec!!mam malutkie dziecko i bardzo balabym sie tam jechac. .zreszta pewnie nie tylko ja!!! podaj swoje numery rej kundlu a sie toba zajma!!!!a jak ktos zna tego cwaniaczka to poprzebijac mu opony!!!i robic tak za kazdym razem jak sobie wymieni. .. w koncu moze zmadrzeje!!!!albo chociaz zbankrutuje!!i moze wtedy przerzuci sie na rower albo autobus!!!chcesz se pojezdzic szybciej to rob to na drogach do tego przeznaczonych GOWNIARZU jeden!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    dnigga(2008-05-07)
Reklama