
Rafał Gruchalski, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu, zrezygnował z pełnionej przez siebie funkcji.
Rafał Gruchalski obowiązki dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej pełnił od stycznia tego roku.
– Powody mojej rezygnacji są wyłącznie osobiste. Złożyłem wniosek do pana prezydenta o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, został on przyjęty. Obowiązki dyrektora będę pełnił do 30 września – wyjaśnia Rafał Gruchalski.
Miasto już ogłosiło konkurs na stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej, ogłoszenie pojawiło się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Od dziś (31 sierpnia) aż do 10 września będą przyjmowane zgłoszenia kandydatów w siedzibie Urzędu Miejskiego. Nowy dyrektor powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunkach dziennikarstwo lub marketing, public relations lub zarządzanie, inne wyższe magisterskie plus studia podyplomowe z zakresu komunikacji medialnej lub zarządzania, marketingu lub Unii Europejskiej albo kształtowania wizerunku organizacji, minimum 5-letni staż pracy, powinien również bardzo dobrze znać jeden z języków obcych obowiązujących w Unii Europejskiej. Ponadto powinien odznaczać się takimi cechami jak uprzejmość, skrupulatność, dokładność, umiejętność nawiązywania kontaktów czy aktywność oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
– Powody mojej rezygnacji są wyłącznie osobiste. Złożyłem wniosek do pana prezydenta o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, został on przyjęty. Obowiązki dyrektora będę pełnił do 30 września – wyjaśnia Rafał Gruchalski.
Miasto już ogłosiło konkurs na stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej, ogłoszenie pojawiło się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Od dziś (31 sierpnia) aż do 10 września będą przyjmowane zgłoszenia kandydatów w siedzibie Urzędu Miejskiego. Nowy dyrektor powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunkach dziennikarstwo lub marketing, public relations lub zarządzanie, inne wyższe magisterskie plus studia podyplomowe z zakresu komunikacji medialnej lub zarządzania, marketingu lub Unii Europejskiej albo kształtowania wizerunku organizacji, minimum 5-letni staż pracy, powinien również bardzo dobrze znać jeden z języków obcych obowiązujących w Unii Europejskiej. Ponadto powinien odznaczać się takimi cechami jak uprzejmość, skrupulatność, dokładność, umiejętność nawiązywania kontaktów czy aktywność oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
mw