UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Słuchają i wyciągają wnioski, dlatego docenia ich branża

 
Elbląg, Słuchają i wyciągają wnioski, dlatego docenia ich branża

Ichiban to nagroda przyznawana najlepszym dealerom marki Toyota w Europie. Za co? Za wybitną jakość obsługi, stawianie klienta w centrum kluczowych decyzji biznesowych oraz bezbłędne rozpoznawanie jego potrzeb. W praktyce kryją się za tym godziny ciężkiej pracy, poparte otwartą rozmową i umiejętnością wysnuwania wniosków. Elbląski salon Toyota Jacek Knedler od lat stawia na takie działanie, czego efektem jest kolejna nagroda Ichiban, którą otrzymał w tym roku.

To prestiżowe, europejskie wyróżnienie w tym roku przyznano 45 dealerom marki Toyota z całej Europy, walczyło o nie ponad 2500 salonów. Badaniem poziomu satysfakcji klienta zajmowała się zewnętrzna firma, która sprawdzała jego zadowolenie na takich płaszczyznach jak np. obsługa posprzedażowa czy serwisowa. Jedynym polskim salonem, który może się poszczycić nagrodą Ichiban przyznaną za wyniki w 2018 r. jest Toyota Jacek Knedler z Elbląga. Warto podkreślić, że jest to drugie takie wyróżnienie dla tego dealera, otrzymał je również za rok 2017, ponadto jest on również posiadaczem tytułu Dealera Roku 2018, przyznawanego przez Toyota Motor Poland.
      
       - Chciałbym podziękować wszystkim naszym klientom za to, że cenią to, jak działamy oraz za zaufanie. Słowa uznania kieruję również do wszystkich pracowników, bez ich ciężkiej pracy nie bylibyśmy w tym miejscu – wyjaśnia Jacek Knedler, właściciel salonu.
       Jak podkreśla, zespół nie zamierza spoczywać na laurach, jego priorytetem jest nadal jak najwyższe zadowolenie klientów. Można je osiągnąć tylko poprzez umiejętność uważnego wsłuchiwania się w jego potrzeby, a są one tak różne, jak różni są ci, którzy przychodzą do salonu Toyota Jacek Knedler.
      
       - Dla nas satysfakcja klienta jest najważniejsza, od razu reagujemy na jego wszelkie potrzeby. Nasz wewnętrzny system zakłada, że otrzymuje on potrzebne informacje w mniej niż 15 minut, natomiast wszelkie problemy rozwiązujemy natychmiast. Jest akcja, jest reakcja. Cały czas się uczymy, wyciągamy wnioski, dzięki czemu nieustannie podnosimy standard oferowanych usług – mówi Jacek Knedler. - Prowadzimy otwartą rozmowę z klientem i przykładamy ogromną wagę do pierwszego kontaktu, gdyż rozumiemy, jak wiele od niego zależy. Dbamy o tych, którzy są z nami od lat, nie zostawiamy ich samych z jakimikolwiek problemami, nawet tymi najdrobniejszymi.
      
       Uroczyste wręczenie nagrody Ichiban odbyło się na początku czerwca, we francuskiej miejscowości Evian nad jeziorem Genewskim. Na zdjęciu, od lewej strony: dr Johan van Zyl, prezes i dyrektor generalny Toyoty Motor Europe, Adriana i Jacek Knedler, dr Jacek Pawlak z małżonką, prezes i dyrektor generalny Toyoty Motor Poland oraz dr Matt Harrison, wiceprezes Toyoty Motor Europe.
      
      
Toyota Jacek Knedler
       Kazimierzowo 4B
       (55) 23-60-900
       e-mail: 046@toyota-polska.pl
      
       Godziny otwarcia:
       Poniedziałek – piątek: 8-17
       sobota: 9-14
       www.toyota-knedler.com.pl
      
      
------------Art. promocyjny-----------
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
Reklama