UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Tam będą zajmować się rachunkami

 
Elbląg, Elbląskie Centrum Usług Wspólnych będzie zlokalizowane w budynku dawnego CKU przy ul. Saperów 14 C
Elbląskie Centrum Usług Wspólnych będzie zlokalizowane w budynku dawnego CKU przy ul. Saperów 14 C (fot. Michał Skroboszewski, arch. portEl.pl)
Reklama

W tym miejscu pracować będą wszyscy księgowi i pracownicy płac z elbląskich szkół oraz innych placówek oświatowych. Elbląskie Centrum Usług Wspólnych ma zostać otwarte 1 kwietnia i funkcjonować w budynku zlokalizowanym przy ul. Saperów, w miasteczku szkolnym. Teraz miasto ogłosiło konkurs na dyrektora tej jednostki.

Decyzję o powołaniu ECUW podjęli radni w listopadzie ub.r. Uznano wtedy, że będzie ono funkcjonowało w dawnych pomieszczeniach Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Saperów.

Według planów ma w nim pracować prawie 90 księgowych i pracowników płac z elbląskich szkół i placówek oświatowych (więcej na ten temat w tekście "CUW stanie się faktem"). Teraz miasto szuka osoby, która poprowadzi tę jednostkę. Zgodnie z wymaganiami musi ona m.in. posiadać wykształcenie wyższe na kierunku finanse i rachunkowość, minimum pięć lat doświadczenia (w tym trzyletni staż zawodowy na stanowisku kierowniczym), znać szereg ustaw (w tym m.in. tę o samorządzie gminnym oraz finansach publicznych, Kartę Nauczyciela), umieć obsługiwać programy MS Office. Przyda się zmysł organizacyjny, umiejętność myślenia strategicznego, prawo jazdy kat.B. Chętni mogą składać dokumenty do 13 stycznia.

mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • Nabór na kolejny wpłatomat Wróblewskiego?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    47 8
    Referendum2020(2020-01-04)
  • Konkurs konkursem ale i tak wygra p. Aneta z DK. Osoba jak najbardziej kompetentna tylko po co ta ściema z konkursem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    31 8
    Adi7777(2020-01-04)
  • Nie po to jestem wójtem żeby nie wiedzieć kto wygra przetarg ("Ranczo")
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    44 4
    (2020-01-04)
  • Rozumiem, że ze względu na osiągnięty wiek emerytalny główna księgowa z MOSiR odejdzie już na zasłużoną emeryturę. Poza tym, czy będą tam etaty głównych księgowych i zastępców głównych księgowych, jak w niektórych instytucjach ma to miejsce? Może zostaną etaty przypisane do poszczególnych jednostek? Przepraszam że pytam. Ale czy ktoś podatnikom oprócz haseł cokolwiek tłumaczy lub wyjaśnia. Dla mnie to bardziej zawiłe niż kwestia powołania i odwołania Banasia. O lotach Kuchcińskiego nie wspomnę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    34 7
    (2020-01-04)
  • Czekam na powołanie podobnego tworu, gdzie w jednym budynku zameldują się wszyscy dyrektorzy i zastępcy rzecz bardziej konieczna niż jasna. Moim marzeniem i spełnieniem pragnień jest to by wszystkim pokierował dyrektor z zawodu dyrektor. Sukces na 100%.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    45 3
    (2020-01-04)
  • Start- 1 kwiecień,-oby nie wyszedl z tego jakiś żart????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    26 1
    (2020-01-04)
  • "Przyda się zmysł organizacyjny, umiejętność myślenia strategicznego, . .. "Nie przyda się lecz jest podstawowym wymogiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    23 1
    J73(2020-01-04)
  • Najwyższa pora aby ze wzgledu na osiągnięty wiek emerytalny odeszli juz wszyscy inst. miejskich co go osiągnęli bo moze wtedy będzie nadzieja ze przestaniemy się cofać i w końcu wyzwolimy się z lat 70,80,90 i starych, zlosliwych praktyk
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    37 2
    (2020-01-04)
  • To ecuw czy cuw? Raz tak raz tak?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11 0
    (2020-01-04)
  • czyli dyrektor, obsługa budynek, transport itp. dotychczas pokój w szkole czy żłobku... Tak trzymać
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    12 2
    (2020-01-04)
  • Teraz wiem dlaczego to miasto jest tak zadluzone
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    23 2
    ZdzichuMarynarz(2020-01-04)
  • No tak, nasz wójt zafundował sobie kolejny urząd, gdzie są synekury do rozdania. Patrząc na doświadczenia innych miast stworzy się hydra-państwo w państwie. Dyrektorzy będą od kwietnia odbywali pielgrzymki na trasie szkoła/placówka Łączności, Saperów i tak w kółko.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    13 2
    (2020-01-04)
Reklama