UWAGA!

To już ostatnie próby

 
Elbląg, To już ostatnie próby
fot. Karol Doerfer

Od piętnastu lat piękne i młode kobiety stają w szranki o tytuł najpiękniejszej dziewczyny w naszym regionie. W tym roku organizatorzy postanowili, że skoro jest aż tyle kandydatek z okolicznych miejscowości to i będą dwa, a właściwie cztery tytuły. Już 15 lutego młode kobiety powalczą o tytuł Miss Ziemi Braniewskiej oraz Miss Ziemi Braniewskiej Nastolatek 2014. Za nimi ostatnie kroki i próby do Gali Finałowej. Zobacz więcej zdjęć.

Dziewczyny pokażą się w różnych kolekcjach i odsłonach, przed nimi ostatnie próby, ostatnie przymiarki i ostatni moment na opanowanie całego układu. W ruch poszły szpilki, pomadki i korale. Które z nich okażą się najpiękniejsze? O tym dowiemy się już 15 lutego. Wtedy to, wspólnie z Braniewskim Centrum Kultury pod patronatem Burmistrza Miasta Braniewa Henryka Mrozińskiego, Agencja Lider zorganizuje Miss Ziemi Braniewskiej oraz Miss Ziemi Braniewskiej Nastolatek 2014.

 


       15 marca w Teatrze im. Aleksandra Sewruka odbędzie się finał Miss Ziemi Elbląskiej oraz Miss Ziemi Elbląskiej Nastolatek 2014. Wtedy również odbędzie się roztrzygnięcie konkursu Miss portEl.pl 2014, a zagłosować można już dziś. Na oddających głosy czekają atrakcyjne nagrody.
      
      

Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl jest patronem medialnym Miss Ziemi Elbląskiej 2014

      
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ja pitole. .. zeby to to było ładne. ..
  • Szału nie ma :)
  • Po co się wypowiadacie na temat tego czy ładne, czy brzydkie? Wydaje mi się, że to jury wybierała kandydatki, a nie zgromadzeni zazdrośnicy niżej, więc darujcie sobie takie komentarze.
  • Nie niezgadzam sie na promocje Elbląga poprzez takie wybory, myśle tu o poziomie kandydatek albo raczej organizatora który dopuszcza dziewczyny absolutnie nienadajace sie do tego konkursu czyniąc im w ten sposób krzywdę poprzez wciskanie im możliwości wygranej oh
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22
    8
    Kichalider(2014-02-06)
  • Organizator, niestety, musi wybrać te, co się " nadają" z garstki zgłaszających się do konkursu. I nie jest tajemnicą dla nikogo, że po ulicach naszego miasta chodzi wiele ładniejszych dziewczyn niż te, co biorą udział w wyborach. Ale tych ładnych i inteligentnych takie " konkursy" nie kręcą.
  • Nie będąc niegrzecznym. .. 21 co tam robi? napoje podaje ? bo jak inne kandydatki jeszcze jeszcze to ona juz nie bardzo. .. Bez przesady. .. naprawde aż tak mało kandydatek zgłosiło się na kasting ? Po uliach chodzi mnóstwo pięknych dziewcząt/kobiet. Z całym szacunkiem dla organizatorów. .. ale to skrajna desperacja. Moja faworytka. .. 24 =))
  • Ranga konkursu jest ścisle związana z poziomem urody kandydatek, jaki Pan taki kram
  • Pełny " profesjonalizm" z krzesełkami na stołach w tle.
  • Pani w bordowej koszulce świetny uśmiech .Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    kasia998(2014-02-07)
  • Pozdrawiam kogoś kto napisał, że " tych ładnych i inteligentnych takie konkury nie kręcą" Wybacz mi bardzo, ale nie znasz tych dziewcząt, a no podstawie tego, że One realizują swoje plany i nie siedzą tak bezczynnie jak Ty w domu potrafiąc tylko krytykować to już Twój problem. One prawdopodobnie osiągną wiele, bo są ambitne i coś robią, a nie siedzą przed komputerem krytykując osoby, które coś osiągnęły/osiągają. Pozdrawiam kandydatka nr. 22 :> Darujcie sobie takie krytyki, bo to jednak nie Wy oceniacie dziewczęta tylko jury. :>
  • Ta ruda ma fajnego cyca MMMMM
  • ale lipa; /
Reklama