UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nie znam szkoły i nauczycieli, wiec nie oceniam. Ale chciałam przy okazji tematu wypowiedzieć sie w kwestii budynku. Integracyjne oddziały to chyba dla wybranych niepełnosprawnych dzieci? Miałam okazje odwiedzić szkołe 23 z moim niepełnosprawnym ruchowo synem, gdyż mieści się tam Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna. Wejście do budynku to przepiękne wysokie schody i mnóstwo osób, które się gapią jak walczę wciagajac wózek. Wewnątrz szkoly na kilku schodkach zamontowana platforma, ale co z tego jeśli nie ma osoby, która ja obsłuży, a potem kolejne kilkanascie schodów w dół do poradni. Porażka!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    21
    4
    ×××(2015-11-27)
  • zgadam się z tym wpisem w zupełności. Czytając te wszystkie argumenty mam wrażenia jak dyrekcja, nauczyciele próbuja wykorzystując rodzicówm, dzieci walczyć o dobro, ale ocztywiście swoje dobro, swoje stołki, swoje etaciki. Jakość pracy - nie dyskutuję, ale sa fakty z którymi nie dyskutuje się - chociażby testy - powiecie to dzieci niepełnosprawne - tak, ale one pisza inne testy. Dzieciom i rodzicom życzę pogody ducha, a pozostałym trochę rozsądku
  • Czy test jest wykładnikiem pracy nauczyciela? to tylko bezduszny urzędnik widzi cyferki a nie wkład pracy dziecka. Na Zachodzie już dawno odchodzi się od tego, że testy są wykładnikiem wiedzy. A my powielając te wzory dalej powtarzamy błędy tych co już przerabiali to.
Reklama