UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Proszę, oto BULWA łódzka. Gratuluję zakupu spółce TE. buslodz.pl Ach, malutki szczególik. W Łodzi jest odwrotna biegunowość, więc odpowiednio ucharakteryzowany dyrektor będzie ŻEBRAŁ na konieczny remoncik tego złomu na schodach firmowych, w każdy wtorek, czwartek i co drugą sobotę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    kochamdecyzyjnych(2016-06-22)
  • Gowno prawda w łodzi jest taka sama biegunowosc więc proszę nie gadac. Łódź i Elbląg to jest miasta z nienormalna biegunowoscia niż inne miasta
  • @Mac2 - "Tramwaje zasilane są prądem elektrycznym dostarczanym do nich za pośrednictwem sieci trakcyjnej, która składa się z sieci jezdnej (napowietrznej) i sieci powrotnej (torów). Podział ten jest konieczny ze względów fizycznych, gdyż aby istniał przepływ prądu koniczne jest istnienie obwodu czyli dwóch biegunów elektrycznych - dodatniego i ujemnego - połączonych odbiornikem energii, którym jest tramwaj. Typowa sieć trakcyjna ma doprowadzony biegun dodatni (+) do sieci jezdnej, a biegun ujemny (-) do szyn. Prąd w ten sposób płynie z podstacji takcyjnej biegunem dodatnim do sieci jezdnej. Z tamtąd dostaje się do urządzeń elektrycznych tramwaju, a z nich wraca szynami do bieguna ujemnego podstacji trakcyjnej. Wyjątkiem w biegunowości sieci trakcyjnej jest miasto Łódź, gdzie sieć jezdna ma biegun ujemny, a tory mają biegun dodatni. (Opis zasilania w dalszej części opisu sieci trakcyjnej). " Także. .. szanowny kolego Mac2 kubeł zimnej wody na ten durny ekhm;P
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    doMac2(2016-06-23)
Reklama