UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • A takie były mecyje przy okazji kolei nadzalewowej o to, że tory zarośnięte drzewami i krzakami, a tu proszę, raz i dwa i wszystko gra. Czyli co, chcieć to móc ?
  • Przy okazji kolei nie wystarczy wykarczować krzaczków ale trzeba wymienić torowisko więc jeśli cię na to stać to do dzieła. Na tej trasie pociąg nie ma racji bytu, emblongi wszędzie samochodem dojadą przecież a i mieszkańcy nadzalewowych wiosek też do pracy i na zakupy do miasta latają furami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Kambodżanin(2023-01-21)
  • Ale odróżniasz relację z przygotowań kilku kilometrów torów dla standardu wymaganego przez ważące kilkaset kilogramów drezyny - od uruchomienia całej linii kolejowej dla ruchu pociągów ważących po kilkaset ton?
Reklama