UWAGA!

Zainwestuj, by Twoja firma była pierwsza w wyszukiwarce Google

 Zainwestuj, by Twoja firma była pierwsza w wyszukiwarce Google

Pierwsze miejsce w Google zapewni Twojej firmie ogromne zyski. Sprawdź co zrobić, aby się tam znaleźć.

Wyszukiwarka internetowa stała się dla konsumentów podstawowym narzędziem, dzięki któremu zdobywają informacje o produktach, robią zakupy w internecie czy wynajdują fachowców świadczących specjalistyczne usługi. Z podstawowej usługi Google regularnie korzysta już ponad 26,3 miliona polskich internautów, wysoka pozycja w wyszukiwarce gwarantuje więc ogromne zainteresowanie potencjalnych klientów. Zanim jednak wykorzysta się związane z tym możliwości, trzeba stworzyć sobie stosowną szansę.

 

Zapłać za umieszczenie linka sponsorowanego. Kupisz go w systemie Google Ads

Teoretycznie najprostszym i najszybszym sposobem na to, aby umieścić serwis www swojej firmy na samej górze wyszukiwarki, jest wykupienie stosownej reklamy. Jednak platforma opracowana przez Google ma niewiele wspólnego z tradycyjnymi banerami. System Ads stanowi coś w rodzaju bezustannej licytacji – ten podmiot, który zaproponuje najwyższą stawkę za kliknięcie w link sponsorowany, znajdzie się na pierwszym miejscu listy. Jak łatwo się domyślić, „aukcje” przebiegają niezwykle dynamicznie, a sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. Bez stałego monitorowania wielu parametrów, zwłaszcza w przypadku kampanii uwzględniającej szeroki zestaw słów kluczowych, łatwo zmarnować budżet na wejścia odbiorców, którzy nie do końca są zainteresowani ofertą firmy. W kwestii Google Ads warto zdać się na usługi specjalistów agencji marketingu internetowego, takich jak Afterweb (https://afterweb.pl/ ) – certyfikat Google Partner stanowi poświadczenie wysokich kompetencji.

 

Zainwestuj w pozycjonowanie strony. Niektórych interesują wyłącznie wyniki organiczne

Reklamy mają jednak to do siebie, że pewna część odbiorców z zasady je ignoruje. Wprawdzie dane statystyczne pozwalają sądzić, że w przypadku Google stale maleje grupa użytkowników omijających linki sponsorowane, to nie warto „odpuszczać” sobie wciąż licznej rzeszy odbiorców. Tym bardziej, że pozycjonowanie przynosi bardziej stabilne efekty. Jeżeli optymalizuje się witrynę zgodnie z wszystkimi wytycznymi Google oraz stosuje metody White Hat SEO, witrynie nie grozi nagły spadek po aktualizacji algorytmu. Oczywiście po przebiciu się do wymarzonego TOP 3 nie wolno zaprzestać pracy nad jakością firmowej strony – w końcu konkurencja nigdy nie śpi. Tutaj ponownie pomoc fachowców od SEO, copywritingu czy link buildingu okazuje się niezastąpiona. Dzięki nim promujący Twoją działalność serwis www będzie w pełni bezpieczny i skuteczniej przyciągał coraz więcej przyszłych klientów.

źródło: https://afterweb.pl/

 

---- Materiał Partnera -----


Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie