UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Proszę was abyście obserwowali moje konto Facebook. Jestem byłym nauczycielem z Elbląga, któremu zrujnowano życie wyłącznie na tle spadkowym, a proces ten zaczął się na wiele lat zanim jeszcze spadkodawca zmarł (2009 r. ). Sprawa ma wiele wątków politycznych (głównie lokalnych), dlatego tutaj ten komentarz wrzucam. Szykuję sporą zadymę, bez waszej pomocy nie dam rady. Adam Dampc (Elbląg, I LO, UG).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    21
    36
    sztukabydłanaodstrzał(2024-04-07)
  • @sztukabydłanaodstrzał - proces spadkowy się zaczął zanim spadkodawca zmarł... ??? Ty wiesz co mówisz ? Właściwie co bredzisz... ?
  • Mówię o wieloletnim procesie wykańczania mnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    15
    sztukabydłanaodstrzał(2024-04-07)
  • @sztukabydłanaodstrzał - na pańskim profilu FB nic na ten temat nie widzę?
  • Dodam nieśmiało, że mówi się raczej "sprawa spadkowa", a "proces" to prędzej "sądowy" jest. Nie chciałbym być posądzony o bredzenie, więc objaśniam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    5
    sztukabydłanaodstrzał(2024-04-07)
  • To nie jest kwestia dni, raczej tygodni, dlatego spokojnie, no pressure! Na razie korzystam z faktu, że akurat teraz wiele osób jest przyklejonych do komputerów. Mam nadzieję, że to przetrwam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    5
    sztukabydłanaodstrzał(2024-04-07)