UWAGA!

Agresywny gapowicz

Policjanci zatrzymali agresywnego gapowicza. Mężczyzna groził kontrolerom ZKM pobiciem lub pozbawieniem życia.

Wczoraj wieczorem w autobusie linii nr 17 doszło do starcia między 32-letnim Maciejem M., który jechał bez biletu a kontrolerami ZKM.
     - W pobliżu pętli autobusowej przy Pl. Dworcowym kontrolerzy ZKM poprosili Macieja M., by okazał bilet – relacjonuje Ewa Ziółkowska z biura prasowego KMP w Elblągu. - Kiedy ten oznajmił, że go nie posiada, kontrolerzy chcieli wystawić gapowiczowi mandat. W mężczyźnie wzbudziło to wybuch złości. Zaczął grozić kontrolerom pobiciem lub pozbawieniem życia. Kontrolerzy widząc, że sytuacja staje się groźna wezwali na pomoc policjantów.
     Agresywny gapowicz został przewieziony do izby zatrzymań. Odpowie za groźbę popełnienia przestępstwa, za którą grozi kara grzywny, kara ograniczenia wolności lub kara do dwóch lata więzienia.
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • W sumie to ich praca, ze musza lapac ludzi bez biletow. A ten Maciej to musial byc niezly kozak, skoro nie dali se z nim rady sami i musieli wzywac policje. Widzialem ich pare razy w slownych konfrontacjach ze staruszkami - wtedy radzili se calkiem calkiem. A tak poza tym, moze ekonomisci z ZKM rozwazyliby nieco tansze bilety? Jestem osoba uczciwa i chetnie placilbym powiedzmy 1pln, za spokojna jazde. Natomiast przy cenie dwa razy wyzszej jestem zmuszony jezdzic wypatrujac co przystanek czy nie wsiadaja kanary. Wydaje mi sie, ze zyskaly by obie strony.
  • beka byla z typa ;];];];];;;];ale wieksza z kanarow brabo chlopaki !!!
  • co to ? jakaś nowa świecka tradycja ?
  • przeciez kanary biora w lape
  • jzp - idz na piechote. to zdrowe i relaksujace
  • za kazdym razem kiedy jest kontrola biletow, widze 1-2 zlapanych gapowiczow. z tego wniosek" 1. kontroloerzy sa zrodlem stabilnych dochodow dla MPK 2. zyjemy otoczeni oszustami, ktorzy jezdza za darmo na nasz koszt
  • do jzp czy jaos tam uwarzaj miedzy przystankami bo tam wlasnie najczesciej wsiadaja kanary hehe... a pozatym to mam juz kilka mamnacikow i nic za nie nie place [przyszlo kiedys cos z mzk ale nie przyjolem na poczcie bo mnie korespondencja z tej firmy nie obchodzi]- do dzisiaj nic ani z sadu ani od nich.... a i czesto widzialem jak kogos zlapali i mowil ze ma plik takich mandatow to dawali mu spokoj hehe...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kolarzmiejski(2005-08-02)
  • przyjdzie i na ciebie pora - na mnie przyszla po przeszlo 3 latach :/ boli
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bolacy(2005-08-02)
  • A ja wole jeździć samochodem :-/
  • ZKM- to nie instytucja charytatywna. Nie chcesz placic to sie nie dziw jak Cie kanary zlapia. Proste
  • Kurczę, to i do mnie przyjdą. Mnie złapali w 2002. Też chciałam zaoszczędzić jakby to był bóg wie jaki majątek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Gapowiczka(2005-08-02)
  • Wymeldujcie sie z miejsca zamieszkania, nigdy nie dojda kary. Kanary wsiadaja miedzy przystankami, to jest niedozwolone tak jak branie w lape. Panosza sie dziady. Wystarczy dac im dokument i sobie isc zglosic ze zaginal.
Reklama