UWAGA!

Nacjonalistyczna nagonka

Ogólnopolskie Stowarzyszenie "Kampania przeciw Homofobii" oskarżyło szefową elbląskiego oddziału "Rodziny Polskiej" o zniesławienie. Sąd na rozprawie pojednawczej próbował pogodzić strony, ale do ugody nie doszło. Będzie więc proces.

Dorota E. na łamach gazety "Nasz Dziennik" w artykule o nowelizacji Karty Nauczyciela stwierdziła, że homoseksualizm jest zagrożeniem dla rodziny i według niej, jeżeli ktoś jest dotknięty taką “chorobą”, to nie powinien uczyć i wychowywać dzieci.
     Szef Kampanii przeciw Homofobii Robert Biedroń powiedział dzisiaj, że te słowa obrażają około 2 milionów ludzi w Polsce o odmiennych preferencjach seksualnych.
     - Pani E. poniżyła publicznie około 5 procent naszego społeczeństwa, to są dwa miliony osób homoseksualnych, nawołując do izolacji i do tego, by nie pozwalać na wykonywanie zawodu nauczyciela. Chcielibyśmy się dowiedzieć, jakie są granice wolności wypowiedzi w Polsce. Wypowiedź pani pełnomocniczki bardzo dobrze wpisuje się w faszystowsko-nacjonalistyczno-katolicką nagonkę na osoby homoseksualne - stwierdził Robert Biedroń.
     Szefowa Rodziny Polskiej w Elblągu odpiera zarzuty i twierdzi, że ma prawo do wolności słowa i wyrażania własnych opinii.
     - Absolutnie nie czuję się winna, dlatego, że z natury mam szacunek dla człowieka. Wypowiadając te słowa nie miałam na myśli żadnego człowieka o takiej opcji, dlatego że nie znam takiego. Wówczas myślałam o dzieciach, o wychowaniu i o przyszłych pokoleniach, a reakcja kampanii jest dowodem na to, że możemy czuć się zagrożeni my jako matki, ojcowie i rodzina - zagrożeni tym, że będzie nam się wkładało te treści. Przecież o to tu chodzi, żeby przewartościować świat. Zdecydowanie uważam się za osobę tolerancyjną, bo chrześcijanin musi być tolerancyjny- odpowiedziała Danuta E.
     Sam artykuł, który ukazał się w gazecie, wywołuje jednak - co tu dużo kryć - dyskusję nieco szerszą: dyskusję o legalizacji homoseksualnych związków partnerskich.
     Dorocie E w sądzie towarzyszyło kilka osób z jej organizacji, wśród nich Józef Wizoń z Podkarpacia.
     - Podzielam swobodę wypowiadania, ponieważ jest to zagwarantowane w Konstytucji RP. W Konstytucji jest również zagwarantowana szczególna ochrona małżeństwa jako kobiety i mężczyzny, bo to gwarantuje trwanie ludzkości. W moim przekonaniu jednak dążenia niektórych środowisk do legalizacji związków homoseksualnych nie zasługuje na kodyfikację i jest sprzeczne z naturalnym porządkiem rzeczy i - póki co - porządkiem konstytucyjnym - stwierdził.
     Sądowi nie udało się pogodzić zwaśnionych stron, stąd też pod koniec stycznia rozpocznie się już właściwy proces. Pojawią się więc argumenty po jednej i po drugiej stronie, argumenty tak naprawdę odwołujące się do sumienia, moralności, tolerancji i etyki. Sąd będzie miał z pewnością twardy orzech do zgryzienia.
J

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Pani Doroto E.powiada pani,że nie zna nikogo o takich skłonnościach, bo nie matakich ludzi wokół pani. Patrzę -i nic nie widzę ? Kobieto obudź się ! Proszę trochę przyjaźniej i uwazniej się rozejrzeć, a zobaczy pani wielu. i może bardzo wartościowych. a może to kolega ? a może współpracownik, a może miły kotek/też mają takie opcje/. Zycie jest trochę bardziej skomplikowane i barwne niż przez klapki na pani oczach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ten, który zna(2003-12-10)
  • Mimo że toleruje tych innych, to popieram p. Dorotę. W szkole nie ma prawa uczyć nauczyciel bez takiej weryfikacji, podobnie nie może być karany czy należący do sekty. To jest szkoła a nie obrona demokracji. Niech pan nauczyciel poszuka sobie pracy w innym zawodzie podobnie jak ktoś noszący niebezpieczne wirusy, również musi zrezygnować z pewnych standardów życia codziennego. Oczywiście że należy ich tolerować ale nie bagatelizować.
  • bezsens, pedał nie moze uczyć w szkole ale najbardziej psychicznie zwichnieta osoba z dziedziny nauczania religii wszystko może, nawet molestować dzieci. Trudno sobie wyobrazić wprowadzenie zakazu wykonywania zawodu pedałom - a własciwie czy należałoby ich pchnąć na śmieci, na renty czy do pieca. Prymitywizm autorki wypowiedzi jest oczywisty. Jednocześnie chcę zauważyć że w głównej mierze rodzice są odpowiedzialni za wychowanie a nie szkoła.
  • homoseksualizm to choroba-zboczenie seksualne - takie samo jak transsexualizm,nekrofilia,zoofilia,pedofilia itp. nie można tego tolerować trzeba to leczyć choćby na siłę a takich ludzi izolować , i nie mówcie mi że to jest normalne a ja jestem głupi bo ręce mi opadną macie sieczkę z mózgu , powiedzcie mi jak ja za 15 lat wytłumaczę swojemu dziecku że ma tatusia i mamusie a nie dwóch tatusiów jak większość dzieci w klasie ? że tatuś nie daje się bawić swoim pisiakiem a innym dzieciom tatusie pozwalają ? itp. jeszcze raz podkreślam- homoseksulaizm to zboczenie i trzeba je leczyć takie jest moje zdanie, nie dajcie sobie robić wody z mózgu , za dużo oglądacie telewizji , za jakiś czas podejdzie do was pedał na dyskotece albo w pubie i natrzaska wam po ryjach za to ze nie chcieliście dać sie poderwać i będzie was w dupy podszczypywał jak wtedy zareagujecie ?? przecież to normalne a pijanemu nie wytłumaczysz normalnie tylko zrobi się agresywny i macie problem. zaczęliście tolerować pedalstwo , zaraz zaczniecie tolerować pedofilię i inne zboczenia. za 5 lat tutaj bedziemy pisać komentarze dlaczego homosexualistom nie pozwolono zaadoptować dziecka , za 10 lat dlaczego pedofil nie może pracować w przedszkolu przecież to normalni ludzie . pozdrawiam normalnych
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    maciek(2003-12-10)
  • ...jestem nauczycielem (spokojnie, bez obaw - hetero...) i mam mieszane uczucia, kiedy słyszę, że ktoś chce mie wyspowiadać z moich preferencji seksualnych, z tego w co wierzę, kogo lubię a kogo nie. Niby dlaczego nie zastosować takiej selekcji (segregacji ?) w innych zawodach (policjant w makijażu albo urzędnik państwowy przechadzający się w czarnej mini też mogą budzić zgorszenie). Nie zawsze 'inny' znaczy zły. Chociaż w naszym kraju...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    milion ?(2003-12-10)
  • Maciek, wyraziłeś to zbyt emocjonalnie, ale generalnie masz rację. Wprawdzie homoseksualizm to nie zboczenie, a inność spowodowana inną budową mózgu, ale nie zmienia to faktu że tacy ludzie nie powinni uczyć w szkole i nie ma to nicwspólnego z dyskryminacją. Podobnie jest np. z niedowidzącym który nie może być kierowcą zawodowym, albo z nidosłyszącym którego nikt nie zatrudni w orkiestrze. Dyskryminacją jest natomiast odbieranie Pani Dorocie E. prawa do swobodnego wygłaszania swoich poglądów.
  • buehehehehe sorry ale nie zauważyłem tematu tej informacji :))))))))) kto w portElu jest taki głupi ? co postawa nacjonalistyczna ma wspólnego z tępieniem zboczeń ? definicje z Encyklopedii PWN : 1.NACJONALIZM, postawy i ideologie uwydatniające szczególne znaczenie przynależności do narodu oraz nadrzędność interesu narodowego w stosunku do interesu innych grup społecznych 2.HOMOSEKSUALIZM, inwersja seksualna, zaburzenie identyfikacji płciowej, podejmowanie zachowań seksualnych z osobami tej samej płci (przy możliwości swobodnego wyboru partnera) sorry ale nie sądzę aby definicje w Encyklopedii PWN pisali ludzie niedoinformowani , więc homoseksualizm to zboczenie czy nie ? bo w/g encyklopedii to zaburzenie
  • A co powiecie na to ze homoseksualista bedacy w ukryciu cale zycie sie maskuje.Ma tkz żonę,dzieci,jest nauczycielem i nikt o niczym nie wie? A poza szkola jak najbardziej spotyka sie z mezczyznami,,,mozemy to zaakceptowac bo nie jestesmy tego swiadomi.Ma dobra opinie ,nieposzlakowana przeszlosc wybitne osoagniecia w nauce z dziecmi itp itd...Wszystko jest cacy dopoki nie mamy swiadomosci ze jest homoseksualny.Wystarczy nawet plotka na hetero ze jest homo i juz lawina nieszczesc sie pojawia.Chore to mają mozgi tkz.normalni ludzie ktorzy sie za takowych uwazaja a wszelka innosc ich irytuje i pograza w depresji.Sredeniowiecze sie skonczylo a wiara tylko maci i miesza w glowach ludziom tkz.fanatykom.Kochaj blizniego swego jak siebie samego...Nie bede tu umoralnial nikogo i nie bede przekonywal ze innosc nie oznacza kogos gorszego bo wolalbym miec sasiada homo z wyksztalceniem spokojnego milego niz prawdziwego mezczyzne wiecznie nachlanego,bijacego awanturujacego sie...itp itd.Najbardziej irytuje mnie agresja i napastliwosc tych wlasnie ,,normalnych"...czyżby?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zaintrygowany(2003-12-10)
  • przepraszam nie podpisałem się ten wpis powyżej jest mój
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    maciek(2003-12-10)
  • Yogi, Ty masz chyba problem! P. Dorota nie powiedziała, że pedały nie mogą uczyć w szkole, ale zdeklarowani , powtarzam ZDEKLAROWANI homoseksualiści, którzy otwarcie krytykują małżeństwo jako związek mężczyzny i kobiety! Wiem, bo czytałam tą wypowiedź dla wspomnianego "Naszego Dziennika"!!!! Człeniu, następnym razem trochę się orientuj, a nie widząc to co chciałbyś widzieć,rzucasz sie, w tym wypadku, na P. Dorotę, ktora jest osobą bardzo mądrą i zapewniam Cię wie co mówi!!!!
  • Maciek nic nie musisz tlumaczyc pary homoseksualne nie moga miec dzieci i nigdy ich nie beda miec...Śpij spokojnie w naszej kochanej Polsce nigdy to nie nastapi...A biologia uczy tak a nie inaczej i nigdy inaczej nie nauczala wyslij dziecko do szkoly to mu wyjasnia skad sie biora dzieci a jak jestes taki niepewny zeby wytlumaczyc swojemu dziecku skad sie wzielo to wybacz...ale masz juz chyba wode z mózgu...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zaintrygowany(2003-12-10)
  • zaintrygowany piszesz jakby wszystkie pedały były wspaniałe i sympatyczne wzór człowieka a hetero to podłe świnie chamy i zacofani ludzie , masz juz sieczkę i tego się boję najbardziej żeby pedalstwo nie stało się normą społeczną a hetero odmiennoscią . może jestem nietolerancyjny , zacofany itp. ale jestem dumny z tego że jestem normalny choć z tzw. ciemnogrodu i nie dam sobie wpajać odmiennych norm moralnych. zaczniemy to tolerować to nasze dzieci bedą uważały to za normalne zachowanie , co ja gadam już tak jest. TRAGEDIA !!! ps. nie jestem fanatykiem choć czytając siebie sam tak myślę :-)))) jakbym należał do LPR hehe ale to są odczucia normalnego 27-latka z ciemnogrodu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    maciek(2003-12-10)
Reklama