UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Trójka jeździła także po wojnie. Zlikwidowano ją na fali ogólnopolskiej likwidacji komunikacji tramwajowej, zarzadzonej przez władze centralne jako "przestarzałej"i zastepowaniu jej "nowoczesnymi"autobusami. Na pierwszy ogień poszły miasta, w których tramwaje miały węższy rozstaw szyn, 1 metrowy. Bielsko - Biała, Jelenia Góra, Włocławek, Słupsk i kilka innych, w tym Olsztyn, z którego wagony zasilily tabor MPK w Elblągu i Grudziądzu. Na szczęście Elbląg prawdopodobnie z powodu braku pieniędzy na zakup autobusów utracił tylko jedną linie nr 3,którą zastąpiły autobusy linii nr 6.Pod koniec lat 60 istniały tu zatem dwie linie tramwajowe 1 i 2 oraz dwie autobusowe 5 (także 5bis, skrócona trasa z dworca do rynku na płk Dąbka)i 6 z placu Słowiańskiego do cmentarza na Agrikola. Jak widać, komunikacja miejska w zbliżającym się do 100 tysięcy mieszkańców Elblągu nie była mocną stroną miasta i jak się wydaje tak pozostało do dziś
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    33
    1
    BEZ ŚCIEM proszę(2021-01-23)
  • @BEZ ŚCIEM proszę - Likwidowano głównie linie tramwajowe o rozstawie 1000 mm.
  • @Gru - Właśnie to w powyższym poście napisałem. Tylko dla uproszczenia zmieniłem 1000 mm na 1 metr.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    BEZ ŚCIEM proszę(2021-01-23)
  • @BEZ ŚCIEM proszę - Autobus nr4 jeździł z Zawodzia przez całe miasto na Rawska. Na tej linii najdłużej były stare Sany.
  • @BEZ ŚCIEM proszę - po wojnie chyba tak od 54 jeżdziła od cpn na dole trauguta do -nie pamiętam -jeżdziłem do 3 do szkoły (na gapę)-nikomu to nie przeszkadzało -a dziś armia kontrolerów--e-tam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    waliza(2021-01-24)
  • @BEZ ŚCIEM proszę - A skąd Pan ma taką wiedzę, co gdzie jeździło. Jestem pod wrażeniem bo co do lat 60 i komunikacji jest wiele rozbieżności.
  • @BEZ ŚCIEM proszę - jestem pod wrażeniem Pana wiedzy, skąd pan zna dokładny przebieg tras autobusowych w Elblągu w latach 60.Istnieje na ten temat wiele rozbieżności dlatego pytam. Pozdrawiam serdecznie.
Reklama