UWAGA!

O sprawniejszą obsługę

Kierownictwo bufetu na stacji kolejowej w Elblągu niewątpliwie postara się o to, by zwiększyć obsługę ku zadowoleniu tak gości, jak i przepracowanych kelnerek, informuje Dziennik Bałtycki z 19 listopada 1951 r.

Sprawna obsługa klienta – to dziś dewiza wszystkich zakładów zbiorowego żywienia, sklepów, to jeden z punktów ich współzawodnictwa.
     Niestety tej „ambicji” nie ma bufet na stacji w Elblągu. Świadectwem tego niech będzie fakt, który obserwowałem dnia 13 bm. Trzej podróżni, i ja między nimi, zamówili obiad, na którego podanie musieli czekać tylko... 1 godzinę. Obiad, nawiasem mówiąc, smaczny i obfity, był niestety zimny.
     Nie dosyć na tym, że czekali na podanie obiadu godzinę, to jeszcze drugie tyle musieli czekać na uregulowanie rachunku.
     Kelnerka usprawiedliwiała się co prawda nadmiarem gościnności w sali, to jednak podróżni wyciągnęli inny wniosek – za mało obsługi, składa się ona bowiem zaledwie z dwu osób na taką dużą salę.
     Kierownictwo lokalu niewątpliwie postara się o to, by zwiększyć obsługę ku zadowoleniu tak gości, jak i przepracowanych kelnerek. (Alfred Januszczak – korespondent)
     
oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama