UWAGA!

----

Uprzywilejowani klienci

Zwracamy się do dyrekcji miejscowych placówek handlowych o pouczenie kierowników sklepów i personelu sklepowego o właściwej obsłudze wszystkich kupujących, informował Głos Elbląga z 22 stycznia 1962 r.

We wszystkich prawie sklepach elbląskich od pewnego czasu stosuje się sprzedaż wina poza kolejką. Po prostu, bez wzglądu na ilość osób oczekujących na załatwienie, do lady podchodzi amator wina, a sprzedawczyni, czy też sprzedawca obsługuje go z pominięciem kolejności. Na interwencję i pytania dlaczego amatorzy wina cieszą się specjalnymi względami otrzymuje się odpowiedź, że otrzymano takie zarządzenie... W Wydziale Handlu Prezydium MRN, gdzie zasięgnęliśmy opinii w poruszonej sprawie, wyjaśniono nam, że zarządzenia takiego nie było i sprzedawcy nie mogą się na nie powoływać.
     Dlatego też zwracamy się do dyrekcji miejscowych placówek handlowych o pouczenie kierowników sklepów i personelu sklepowego o właściwej obsłudze wszystkich kupujących bez podziału na „droższych” czy „tańszych” klientów.
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama