UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

W Rubnie jest już budka

Przed dwoma miesiącami do naszej redakcji przyszło dwuosobowa delegacja mieszkańców wsi Rubno Wielkie, w pow. elbląskim przynosząc list podpisany przez kilkanaście osób. W liście tym mieszkańcy Rubna prosili DOKP o postawienie na przystanku kolejowym budki, na miejsce starej poczekalni, rozebranej na polecenie władz kolejowych, informował Głos Elbląga z 29 maja 1958 r.

Na przystanku tym codziennie dziesiątki osób dojeżdżających do pracy, bądź do szkół musiało moknąć na deszczu w oczekiwaniu na pociąg; nie było tam bowiem nawet zwykłego dachu na słupkach. Prośbę tę opublikowaliśmy w gazecie z naszą uwagą do DOKP, żeby wzięła pod uwagę słuszne życzenia mieszkańców Rubna.
     Przez pewien czas nie otrzymywaliśmy odpowiedzi, aż wreszcie ostatnio nadeszło z DOKP w Gdańsku pismo, w którym czytamy: „W związku z notatką prasową pt. „Pilna prośna do DOKP” w miejsce zdewastowanej postawiono nową budkę”.
     Obyśmy od wszystkich instytucji otrzymywali takie odpowiedzi. O ileż słuszniejsze jest krótkie stwierdzenie mieliście rację zrobiliśmy to i to, niż kilometrowe elaboraty, polemizujące kto ma rację. Uczmy się więc u DOKP.
oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama