UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Znowu przedwyborczy propagandowy koncert życzeń. Napiszcie o tym wtedy, gdy już będzie gotowe, a nie o jakichś planach i wizjach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    RedaktorJabłkalski(2017-03-15)
  • No widać że widze to masz hehe ale nie tam gdzie trzeba i jeszce chwalisz się że jesteś głupi dobre
  • na stronie UM nie można znaleźć żadnych informacji, nawet na temat stawek za wywóz śmieci!!!!! są za to takie kruczki "specjalista ds. opłat w Strefie Płstnego Parkowania pokuj 412 tel. +48 55 239 3014"
  • Jak to jest Elbląg musi żebrac wszędzie i u wszystkich o pieniądze a olsztyn dostaje za friko na -wszystko. Nawet PIS dotuje olsztyn -przykład budowa i przebudowa kolei koło olsztyna w tym kładka nad torami. olsztyn buduje od nowa szpital za szpitalem w tym dostaje nowiutki sprzęt a Elbląg nic lub z łaski. TO WALIĆ TE BAGNA. Elbląg do Pomorza natychmiast.
  • Czy wreszcie znajdzie sie polityk w Elblągu który postawi olsztynowi - ultimatum i szlaban na dewastację Elbląga. Wiocha bagienna na zawsze będzie wiochą.
  • Z deszczu pod rynnę ????
  • W rozwiązaniu brakuje bezkolizyjnego lewoskrętu z DW500 (Grunwaldzka – Lotnicza) poprowadzonego z Grunwaldzkiej estakadą nad skrzyżowaniem i łączącego się już na nasypie z planowanym wiaduktem. Sam wiadukt powinien być na dłuższym, niż pokazany na wizualizacji, odcinku, oparty na żelbetowych słupach, a mniej na nasypach i to zarówno od Zatorza jak i od strony „miasta”. Bezcelowo „ciężki” tunel na Dworcowej, czy tak całkowicie zablokowana nasypem zabytkowa parowozownia – to nie są dobre rozwiązania. Przyczółek wiaduktu całkowicie uniemożliwia potencjalne odtworzenie dojazdu do parowozowni, bezsensownie zawęża wykorzystanie terenu kolejowego w przyszłości.
Reklama