Ruszył przetarg na promocję Centrum Rekreacji Wodnej, którego budowa trwa od kilku miesięcy. Ratusz szuka firmy, która między innymi wyprodukuje promocyjne spoty radiowe, artykuły, a także gadżety. Kampania ma być prowadzona m.in. w obwodzie kaliningradzkim.
Centrum Rekreacji Wodnej, które powstaje przy ul. Moniuszki, ma być oddane do użytku w czerwcu przyszłego roku. Już teraz jednak Urząd Miejski ogłosił przetarg na promocję tej inwestycji. Termin składania ofert przez firmy mija 10 października.
Jak ma wyglądać promocja nowego basenu zdaniem urzędników? Ratusz chce zamówić dwa różne 40-sekundowe spoty radiowe z emisją w radiu o zasięgu regionalnym (teren województwa warmińsko-mazurskiego), zlecić także publikację 18 artykułów promocyjnych w elbląskich serwisach internetowych i dwóch artykułów sponsorowanych w jednym z serwisów internetowych w obwodzie kaliningradzkim. Kampanię mają materiały promocyjne – m.in. rolap, notesy, ulotki, teczki ofertowe, a także gadżety: smycze, breloki, torby, pamięć USB.
O tym, kto wygra przetarg, zdecyduje w 100 procentach cena danej oferty. Zwycięzca będzie miał czas do 29 maja przyszłego roku na zrealizowanie całej kampanii promocyjnej.
Przypomnijmy, że Centrum Rekreacji Wodnej jest budowane w większości z funduszy unijnych. Miasto pozyskało na ten cel z Brukseli ponad 16 z 25 milionów złotych, jakie kosztuje ta inwestycja.
Jak ma wyglądać promocja nowego basenu zdaniem urzędników? Ratusz chce zamówić dwa różne 40-sekundowe spoty radiowe z emisją w radiu o zasięgu regionalnym (teren województwa warmińsko-mazurskiego), zlecić także publikację 18 artykułów promocyjnych w elbląskich serwisach internetowych i dwóch artykułów sponsorowanych w jednym z serwisów internetowych w obwodzie kaliningradzkim. Kampanię mają materiały promocyjne – m.in. rolap, notesy, ulotki, teczki ofertowe, a także gadżety: smycze, breloki, torby, pamięć USB.
O tym, kto wygra przetarg, zdecyduje w 100 procentach cena danej oferty. Zwycięzca będzie miał czas do 29 maja przyszłego roku na zrealizowanie całej kampanii promocyjnej.
Przypomnijmy, że Centrum Rekreacji Wodnej jest budowane w większości z funduszy unijnych. Miasto pozyskało na ten cel z Brukseli ponad 16 z 25 milionów złotych, jakie kosztuje ta inwestycja.
RG