UWAGA!

Miasto szuka pogotowia

 Elbląg, Kto będzie doglądał sygnalizacji w mieście?
Kto będzie doglądał sygnalizacji w mieście? (fot. arch. AD)

 Tyle, że drogowego. Czym będzie się ono zajmowało? Naprawą sygnalizacji, znaków, tablic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, czyli słupków, progów zwalniających czy luster. Oprócz tego ten, kto wygra przetarg będzie musiał kontrolować sygnalizację świetlną i składać raporty dotyczące jej działania.

Ten podmiot, któremu uda się wygrać przetarg będzie musiał doglądać sygnalizacji codziennie i sporządzać z tego raporty. Na jego barkach spocznie m.in. obowiązek napraw, utrzymania właściwego stanu technicznego i estetycznego. Będzie również musiał robić tak, by nawet w przypadku wszelkich kataklizmów, tj. wichur, trzęsień ziemi czy wypadków i kolizji drogowych, sygnalizacja w ciągu 20 minut zaczęła znów działać.
       Druga kwestia to prowadzenie pogotowia drogowego. Zwycięzca przetargu będzie zobowiązany do tego, żeby reagować na zgłoszenia z urzędu, policji i miejskiego centrum kryzysowego. Jeśli np. zauważy, że znak został przez kogoś przekrzywiony, to znaczy padł ofiarą wandalizmu, będzie musiał go wyprostować w ciągu 24 godzin. Wygranego nie ominą całodobowe dyżury telefoniczne oraz oznakowanie i zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego.
       Oprócz tego wykonawca tych usług w sierpniu będzie musiał kontrolować oznakowania dróg w pobliżu szkół podstawowych i gimnazjów, natomiast w kwietniu oraz we wrześniu sprawdzać oznakowania przejazdów kolejowych.
       Na chętnych Urząd Miejski czeka do 12 lutego.
mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama