UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Tutaj pilnie potrzebna jest dobudowa drugiej nitki mostu Wyszyńskiego, ale połączona z kompleksową przebudową niewydolnego, źle zaprojektowanego, węzła drogowego Warszawska - Most Wyszyńskiego. Rozpisywanie przetargu na wąski fragment zadania jest bezsensowne, bo nie jest w stanie należycie rozwiązać nawarstwionych problemów komunikacyjnych. A po drugie - od razu - pilnie trzeba projektować przebieg nowej przeprawy (np. zwodzonej lub obrotowej) przez rzekę Elbląg - najlepiej z Ronda Leer przy Castoramie lub Ronda Raczki na prawy brzeg rzeki, dla rozładowania kongestii w godzinach szczytu
  • @pioan - Tylko co tak naprawdę da druga nitka na tym moście, skoro za mostem, w stronę Malborka i Nowodworskiej wciąż po jednym pasie i ciasno, a nie ma tam możliwości, żeby poszerzyć drogę do 4 pasów. Tzn. możliwość zawsze jest, ale w tym przypadku wiąże się z burzeniem firm tam działających, a na to raczej środków nie mamy; ) Tylko budowa kolejnego mostu tak jak piszesz, najlepiej na wylot na Raczki Elbląskie, co by ruch skierować prosto na S7 albo DK22.No i dodatkowo koniecznie dobudowa drugiej nitki mostu UE, tam po jednym pasie to niestety. Korek na wjazd do Elbląga tworzy się od mostu do stacji Orlen na Nowodworskiej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Ploterek(2023-01-20)
Reklama