UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Kevindebrujn - A dzieci i młodzież szkolna też mają sobie kupić samochody? A emeryci i osoby niepełnosprawne? Ja mam samochód a czasami wolę skorzystać z tramwaju lub autobusu, bo na przykład odstawiam auto na warsztat albo jadę gdzieś skąd wrócę nie do końca trzeźwy albo po prostu taki mam kaprys. No i wreszcie gdyby każdy miał samochód to nie byłoby ruchu w mieście. Wszystko stanęłoby w korkach. Czasami przed napisaniem czegoś warto się stuknac w głowę. Tu najlepiej młotkiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9
    2
    Bo tutaj jest jak jest, po pro(2021-02-23)
  • @Realista1 - To Autosan z PiSowskiej fabryki reaktywowanej za Beaty Szydło więc nie narzekaj!
  • @RobertKoliński - W każdym normalnym kraju prywatne firmy mają albo kolej albo ZKM i to działa. Ba, to właśnie prywatne grupy chciały odtworzyć nadzalewówkę, a nie politycy. Zejdź wreszcie na Ziemię.
  • Realista1,aktualnie jest okres przejściowy, do 10 miesięcy trwa. Od 1 listopada zatem wszystkie autobusy będą nowe (produkcja 2020 i 2021)z biletomatami na pokładzie. Masz coś jeszcze do dodania?
  • Zobaczcie przez firmę Arriva płacimy zatem 5 baniek więcej dla PKSu. .. .Po co składali zażalenia jak nie wystartowali ponownie?
  • RobertKoliński @Do_pomorskiego - Brednie i tradycyjne, neoliberalne nieuctwo - "w każdym normalnym kraju"to funkcjonują publiczne koleje i komunalne spółki transportowe, a kiedy jakieś wolnorynkowe głąby przegłosują prywatyzację kolei, jak np. stało się to w latach 1994-1997 w Wlk. Brytanii, to później szybko się okazuje, że jakość usług katastrofalnie spada, zaś koszty tego bandyckiego prywaciarstwa dla budżetu rosną niebotycznie i dublują w krótkim czasie całościowy koszt finansowania kolei wyłącznie z budżetu publicznego. I szybciutko wraca się wtedy do pomysłu jedynego słusznego rozwiązania, czyli ponownego upaństwowienia tego, co publiczne powinno być zawsze. Prywatne zaś grupy wpływu (busiarstwo - PO), to akurat pomysł reaktywacji Nadzalewówki bezczelnie uwaliły, bo im publiczny transport złodziejskie i monopolistyczne zyski psuje, gieniuszu wolnorynkowy; Hashtagi: #samorzad, #zlodziejstwo, #KolejNadzalewowa, #EgZdroj
  • I znowu będziemy jeździć smietnikami pks
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    3
    ja i ja(2021-02-23)
  • @RobertKoliński - To jest prywatna firma p. Br. .. .
  • W wielu miastach w Polsce jest darmowa komunikacja miejska. Może władze miasta zamiast na Olsztyn pchać kasę to niech lepiej zainwestują w bezpłatną komunikację miejską
  • Jeżeli chodzi o bilety za 2,80 zł to lepiej by było gdyby zrobili tak, że przez godzinę był ważny (np. jeżeli bilet zostanie skasowany o 15:15 to, żeby do godziny 16:15 był ważny i można było się przesiąść
  • Rozumiem, że będą nas teraz wozić nowe autobusy, tak jak obiecywali Wróblewski z Góreckim, a nie te złomy ze zdjęcia?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Upadły Harley(2021-02-23)
  • To jest masakra co się mieszkańcom Elbląga przydarzyło. Nowy rozkład autobusów będzie obowiązywał do 2028 roku
Reklama