UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Temat poważny, a tu znów pytania o kolej nadzalewową. Jej nie będzie, bo nie ma żadnego racjonalnego powodu aby ją reaktywować. I przestańcie tu klepać jak mantrę te teksty o jej ważności tak dla regionu nadzalewowego czy nawet mikroregionu elbląskiego. Wzdłuż Zalewu Wiślanego nie ma żadnego przemysłu lub innych ważnych firm. Teren ten od lat nie jest atrakcją turystyczną isą niewielkie nadzieje na zmianę tego stanu. Natomiast przekop Mierzei też nie będzie miał znaczącego wpływu na to, by odtworzyć tą linię kolejową. Jeśli już to bardziej racjonalne jest zbudowanie nowej trasy kolejowej Elbląg - Gdynia przez Nowy Dwór Gdański i Szymankowo co połączyłoby Port Elbląg z linią gospodarczo strategiczną Porty - Śląsk.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    Vojdan(2021-02-18)
  • @Vojdan - Zgadam się prawie w całości. Prawie. Potencjał turystyczny jednak jakiś jest. Ale żeby go wykorzystać trzeba wybudować drogę rowerową w śladzie linii kolejowej. W połączeniu z Green Velo (jest jakie jest, ale jest :))i ewentualną drogą rowerową wzdłuż Kanału Elbląskiego daje świetny produkt turystyczny. O kolei w tym rejonie trzeba zapomnieć. Na tych torach już całkiem spore drzewa rosną. Natomiast istotne by było odtworzenie ruchu pasażerskiego na trasie do Braniewa przez Młynary. Z Olsztyna się da do Braniewa dojechać, ale z Elbląga już nie.
Reklama