UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • tramwaj z Elbląga mógł by być dobrą alternatywą dla podróżujących w weekendy na mierzeję pozwolił by uniknąć stania w kilkugodzinnych korkach. ale jaki samorząd takie decyzje. ..
  • Kanał Fasterbo jest tu świetnym przykładem. Obecnie praktycznie nie funkcjonuje dla zawodowej żeglugi. To pozostałość po czasach, kiedy transportowano towary kilkuset tonowymi statkami. A to już historia. Obecnie pływają tylko indywidualni turyści. Lepszym przykładem byłby Alborg. Położony w podobnej odległości jak Elbląg od morza. Ale tam jest wiele zakładów. Stocznie, gorzelnia itp. A Elbląg nie ma nawet jednego istotnego zakładu spożywczego na krawędzi Żuław. .. No i nie udaje się przekopać drogi z Elbląga do Krynicy ani jakiegokolwiek polskiego portu. .. .Nikt takiej drogi nie potrzebuje. .. A o rzeczywistych problemach się nie wspomina. .. Np zabagnianiu zalewu.
  • Poprzyjcie szczynukowicza to sprzeda wszystko a Wam wprowadzi podatek katastralny.....bedziecie gojami juz w 100%
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    WON!!!(2015-04-09)
  • A w krynicy morskiej darmowe jabłka dla biednych brali właściciele sklepów i sprzedawali. Wstyd i hańba. Ale to przecież krynica. Polak okrada Polaka. To się nadaje na policje.
  • Elbląg to Elbląg ważniejsze dotacje dla kościołów niż turystyka
  • Mieliście Wilka ale wpoleliscie POpaprancow to macie.
  • sam jesteś popyprany ty pisoska mynto razem z tym kosmitą macierewiczem!!
  • Do władz NASZEGO miasta: nie wstyd wam, że takie Tolkmicko znalazło pieniądze na dofinansowanie fajnej sprawy i widza w tym interes, a u nas nie ? Czy to są naprawdę takie wielkie pieniądze?
  • Gdzie sa tramwaje w olszczynie gdzie sa tramwaje
  • a ten co skacze po fotelach to niby normalny buacha cha cha buacha cha -POpaprańcy
  • No to może z dofinansowaniem - z miasta Elbląga oraz z sejmiku województwa w okresie od czerwca do końca sierpnia 2 razy dziennie na razie, w tym roku, np. o 11 z Elbląga do Krynicy M. i z powrotem, a drugi kurs o 16ej, a z Krynicy powrót np. o 19.00,tak aby ludzie latem mogli wrócić o opalaniu się nad morzem do Elbląga. Wszystko można zrobić jednym statkiem. Ale dla ruchu turystycznego jest to ważne, aby już w przewodnikach turystycznych na ten rok już taka informacja była, to stopniowo ludzi będzie przybywać, a za rok może już bez dofinansowania się da to prowadzić. Przy okazji tych rejsów inne branże by się rozwijały i tworzyły by się miejsca pracy. M. in. sam terminal pasażerski w Elblągu na starym mieście wygląda okropnie. Chociaż wystarczy budynek pomalować i zdjąć te okropne kraty, zastąpić je roletami metalowymi zewnętrznymi i systemem alarmowym i w ogłóle barierki oczyścić i pomalować, trochę estetyki wprowadzić. To nie powinno być wcale kosztowne. Ale jak nie ma rejsów to nie ma po co to odnawiać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    turysta11(2015-04-09)
  • Jak mawia stare przysłowie - LEPIEJ BYĆ BIEDNYM U BOGATEGO NIŻ BOGATYM U BIEDNEGO. A tak wygląda Elbląg z biednym Olsztynem. Jeżdżę często do Gdańska i widzę ile tam jest inwestycji. U nas jedynie, w mieście a nie poza granicami buduje się SUPERMARKETY, Jest to ewenement na skalę tej normalnej Unii Europejskiej. Aż się prosi o zbadanie przez prokuraturę czy jest ty wszystko w porządku. No i kto wydał decyzję tą pierwszą na budowę właśnie w tym miejscu tej budowli. Całe trójmiasto jest obstawione dużymi sklepami, ale właśnie na obrzeżach miasta. U nas też jakaś firma wykupiła teren bod budowę na obżeżach. Ale kto tam pojedzie jak wszystkie największe sklepy stoją w mieście. Ale widocznie mamy takich włodarzy którzy tak sobie umyślili by tak właśnie było. Tylko czy te decyzje są mądre i czy mądrym jest to że musimy podlegać pod ten biedny Olsztyn?????
Reklama