Dlaczego jedne biura borykają się ze sprzedażą, a innym przychodzi ona bez trudu? Ponieważ Ci pierwsi tylko o szybkiej sprzedaży myślą, Ci drudzy ją po prostu uskuteczniają.
W procesie sprzedaży ważny jest człowiek i jego umiejętności, dlatego w naszym dziesięcioosobowym zespole każdy Doradca specjalizuje się w innym obszarze działania. Mamy specjalistów z zakresu sprzedaży lub najmu: mieszkań, domów, działek i lokali usługowych. Zabezpieczamy całą transakcję kupna-sprzedaży dzięki opiece komórki prawnej. Zawodowy fotograf oraz specjalista od home stagingu dopełniają całości.
Nasza filozofia jest bardzo prosta. To klient decyduje, jak szybko chce sprzedać nieruchomość. Czy woli poczekać i powalczyć o wyższą cenę? Sprzedać w średnim rynkowym czasie? Czy może rozwiązać swój problem w krótkim czasie? My tylko dobieramy właściwe narzędzia i realizujemy plan sprzedaży. Tylko tyle i aż tyle.
Sprzedaż to opowiadanie historii. Ten, kto potrafi to czynić najlepiej odnosi sukces. A czy jest coś piękniejszego niż sprzedaż za pośrednictwem opowieści o naszym wymarzonym miejscu na ziemi?
Rozwijając dział marketingu skupiamy się nie tylko na wykorzystywaniu narzędzi promocyjnych, ale przede wszystkim na mechanizmach zwiększających wartość nieruchomości. Działamy w obszarze promocji 360. Prowadzimy szerokie działania reklamowe dzięki czemu generujemy maksymalny ruch na ofertach.
Jesteśmy na ponad 30 serwisach ogłoszeniowych, aktywnie pozycjonujemy oferty w wyszukiwarkach, reklamujemy nieruchomości w prasie, w mediach społecznościowych, organizujemy drzwi otwarte. Stosujemy także nowatorską metodę tzw. home brandingu, która pozwala maksymalizować jakość i tempo transakcji.
Naszą podstawową formą działania jest marketingowy plan sprzedaży, czyli wizja konkretnych działań jakie musimy ponieść, aby osiągnąć cel. To szczegółowo zaplanowany schemat, który jest odpowiedzią na kluczowe pytania:
- co chcemy osiągnąć?
- jak chcemy tego dokonać?
- jaki chcemy przeznaczyć na to budżet?
- w jakim czasie chcemy sprzedać nieruchomość?
Marketingowy plan sprzedaży jest zestawem pomysłów i sposobów realizacji skrupulatnie zaplanowanego celu – przeprowadzenia danej transakcji nieruchomości.
Najważniejszą wartością jest to, jak szybko uwolnimy naszych klientów od problemów związanych z niesprzedaną nieruchomością. 14, 20, 35 dni? Minimalizacja czasu sprzedaży to nasz obłęd. Dlatego tak wielką wagę przykładamy nie tylko do samych działań, ale i do wysokości budżetu jakie na nie przeznaczamy. Tylko dobrze określony i wystarczająco duży kapitał jest w stanie zapewnić ofercie świetny wizerunek, dobrą promocję i największe dotarcie do klientów poszukujących Twojej nieruchomości.
Prowadzimy efektywny marketing, ponieważ "rozmawiamy" z rynkiem wszystkimi możliwymi kanałami: własną stroną, marketingiem w wyszukiwarkach, bazą ofert kupujących, reklamą w prasie i Internecie, dialogiem w mediach społecznościowych oraz marketingiem szeptanym.