UWAGA!

Żubr. Tu się wybiera

2007-04-02
Aktualizowany 2007-04-06 14:06
Elbląg, Żubr. Tu się wybiera

Platforma widokowa na „Wielbłądzim Garbie”? Modernizacja terenów rekreacyjnych na „Smokach”? A może stworzenie ścieżki edukacyjnej w Kadynach? Od 1 kwietnia (i nie jest to bynajmniej primaaprilisowy żart) mieszkańcy Elbląga sami mogą o tym decydować! Rusza plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera”. Nasz sondaż na stronach Aktualności i Społeczeństwo.

Plebiscyt prowadzony we współpracy z przedstawicielami patronów mediowych poprzedziły konsultacje społeczne prowadzone wśród mieszkańców Elbląga. Za pośrednictwem mediów, w specjalnie przygotowanym „Zielonym alercie”, Żubr zapytał wtedy anonimowo o miejsca związane z odpoczynkiem i relaksem na świeżym powietrzu, które są zaniedbane i wymagają odnowienia. Mieszkańcy Elbląga zareagowali spontanicznie - w ciągu kilku dni forum na portalu portEl.pl pełne było pomysłów! Na podstawie tych głosów powstała krótka lista trzech miejsc, które właśnie od 1 kwietnia oddane zostały pod głosowanie.
     Wśród propozycji miejsc, które, zdaniem elblążan, warte są zmian, znalazły się: „Wielbłądzi Garb”, „Smoki” oraz edukacyjny deptak w Kadynach.
     Kupony plebiscytowe, na którym mieszkańcy Elbląga oddawać będą swoje głosy, znajdują się w „Dzienniku Elbląskim” oraz portalu portEl.pl. Tej nietypowej i cennej inicjatywie Żubra patronuje ponadto telewizja TVP 3 Olsztyn.
     Na głosujących w sondażu portElu czeka 20 firmowych polarów Żubra i sześć leżaków wypoczynkowych.
     Rozpoczynający się plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera” to tylko czubek góry lodowej zapowiadającej się naprawdę imponująco akcji. Już na początku maja dowiemy się, które z miejsc zyskało najwięcej głosów mieszkańców Elbląga i rzecz którego rozpocznie się zbiórka funduszy. Fundusze zbierane będą w specjalnie przygotowanej promocji konsumenckiej, która rozpocznie się 11 czerwca i zakończy 31 lipca. Wysokość zebranych sum ujawniona zostanie na początku sierpnia; najpóźniej do końca października oddane zostaną odnowione miejsca odpoczynku i relaksu na świeżym powietrzu.
     - Marka Żubr pragnie po raz kolejny wesprzeć region Elbląga konkretnymi działaniami. Czujemy się odpowiedzialni społecznie i właśnie dlatego wspieramy ważne lokalne inicjatywy, szczególnie w regionie, w którym nawiązaliśmy już dobre relacje z mieszkańcami. Stąd tak silne zaangażowanie marki Żubr w zeszłoroczną akcję proekologiczną, czyli zagospodarowanie ścieżki turystycznej w Kadynach. A rozpoczęliśmy właśnie kolejną. Żubr od zawsze związany jest z naturą i relaksem na świeżym powietrzu. Liczymy na aktywną współpracę z mieszkańcami miasta, wierząc, że zechcą oni zdecydować o tym, jak powinno wyglądać ich najbliższe otoczenie. Chcemy także dać odrobinę zieleni i chwilę wytchnienia na świeżym powietrzu. W końcu każdemu z nas coś się należy... - powiedział Tomasz Brycki, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
     W tym roku oprócz działań w Elblągu, marka Żubr zaplanowała oparte na zbliżonej mechanice akcje proekologiczne i prospołeczne „Żubr. Tu się wybiera” na terenie Olsztyna, Białegostoku, Lublina, Włocławka i Płocka.
     Zdecyduj o swoim najbliższym otoczeniu - przyłącz się do akcji „Żubr. Tu się wybiera”.
     
     ***
     
     Żubr - druga marka piwna w Polsce
     Marka Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. To piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej, idealne na zakończenie każdego dnia. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. W 2006 roku marka Żubr zaangażowała się w akcję ratowania lip w Białymstoku (w czasie akcji „Żubr dba o korzenie” zebrano 133 tys. zł za które posadzono 53 nowe lipy krymskie), ustawianie nowych ławek w Lublinie nad Zalewem Zemborzyckim, zarybianie Jeziora Długie i Redykajny w Olsztynie oraz odrestaurowanie ścieżki turystycznej w Kadynach koło Elbląga. Jednocześnie, wraz z tymi działaniami, zrealizowany został finał akcji „Żubr w naturze nie odpuszcza” z 2005 roku. W ramach tego projektu ułożono nową alejkę, nasadzono drzewa i ustawiono ławki w Inowrocławskim Parku Zdrojowym, odnowiono wiatę dla turystów w Miejscu Mocy w Puszczy Białowieskiej, odrestaurowano miejsce do grillowania w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Puszczy Goleniowskiej, ustawiono nowe ławki w rezerwacie Szum oraz nasadzono drzewa, krzewy oraz ustawiono nowe ławki w Parku 1000-lecia w Chojnicach.
     
     Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce
     Kompania Piwowarska jest największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad Produkcji na Światowym Poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft i Peroni Nastro Azzurro.
     Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. Kompania Piwowarska osiągnęła zysk netto w wysokości 570 mln zł. Wartości sprzedaży w tym okresie wynosiła 3,8 mld złotych.
     
     SABMiller - Drugi na świecie producent piwa
     Kompania Piwowarska jest częścią drugiego na świecie producenta piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na pięciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 120 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). W wielu krajach Grupa SABMiller zajmuje pozycję lidera branży piwnej. SABMiller plc jest również jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli.
     W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. SABMiller plc osiągnęła zyski (przed opodatkowaniem; adjusted profit before tax) w wysokości 2,6 mld USD ze sprzedaży o wartości 15,3 mld USD.
     
     
-------------------- Tekst sponsorowany ----------------------

     
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Uwaga! Opinia zostanie zamieszczona na stronie po zatwierdzeniu przez redakcję.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Świetna kampania - marka na bazie pozytywnego dzialania w lokalnej społeczności - a nie jakieś cepeliowsko-pijackie harce z góralami swojakami - szkoda tylko że o elblażan musi dbać browar z Białegostoku, bo ten "nasz" z Żywca to już sobie odpuścił chyba.
  • Coraz bardziej podoba mi się polityka ŻUBRA. Z to, że działają w ten sposób kolejnych kilka Specjali zamienię właśnie na Żubra. Tak w ramach poparcia i podziękowania za zainteresowanie naszymi lokalnymi sprawami.
  • Zapraszamy do Kadyn,potrzebna jest tu normalna droga do Klasztoru Franciszkanow i kosciola.Mieszkancy Elblaga te tu jezdza.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MIESZKANKA(2007-04-02)
  • oczywiscie nalezy sie cieszyc ale ja bym inwestował w lokalne browary i je namawiał do inwestycji w nasz region i nie mowie tutaj o grupie zywiec tylko o Braniewie obok Barkasa wypuścili nowe piwo Batory - próbował ktoś ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    olimpijczykEG(2007-04-06)
  • a moze ktos wie gdzie jest ten wielbladzi garb?
  • to jest ten 1gr czy tam 10gr nie pamietam teraz co kiedys kiedys byl odkladany na wlasnie taka inwestycje przez ZUBRA... pamietam reklame na autobusie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    DaReCzEk(2007-04-06)
  • Podoba mi się ten pomysł, chociaz wstyd mi trochę, że o Elbląg, dba ktoś inny. No ale w ramach podziękownia, zamienię specjala na żubra bo i przyjemnie jest posiedzieć przy zubrze.
  • Do RUDIego: Wielbłądzi Garb jest w Krynicy Morskiej.
  • KAKTUSPROWOKATOR noo to trzeba wspomóc to nasze miasto bo tylko nam bedzie on piękniało :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KAKTUSPROWOKATOR(2007-04-08)
Reklama