UWAGA!

Plac im. Ferdynanda Schichaua

 Elbląg, Plac im. Ferdynanda Schichaua
267
Głosuj na hit
60
Głosuj na kit
Głosowanie wymaga zalogowania. Link do logowania znajduje się na dole strony.

Podczas ostatniej sesji radny Janusz Lassman zaproponował, aby placowi pomiędzy ulicami Stoczniową a Robotniczą nadać imię wielkiego elbląskiego przemysłowca i filantropa Ferdynanda Schichaua. - Po kilku latach, kiedy to propozycja nie zyskała uznania, nadszedł czas, aby ponownie poruszyć tę kwestię – motywował Lassman. - Jest już na to najwyższy czas. Skoro mówimy o perspektywach rozwoju Elbląga, nie możemy zapominać o tych, którzy budowali w przeszłości ten wizerunek. Marek Pruszak, przewodniczący Komisji ds. Nazewnictwa Ulic przy Radzie Miejskiej w Elblągu uważa, że propozycja jest uzasadniona. Zapowiada jednocześnie, że komisja zajmie sie tym tematem jeszcze w kwietniu.
Nadanie imienia Ferdynanda Schichaua placowi pomiędzy ulicami Stoczniową i Robotniczą to hit czy kit?

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Najnowsze artykuły w dziale Hit czy kit?

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jak dzieki temu bedzie tu przyjezdzac wiecej zadowolonych Niemcow i beda zostawiac wiecej kasy w naszych knajpach i sklepach to mnie ta nazwa nie przeszkadza ! :)
  • a ja zawsze myslałem że to skrzyżowanie :P
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ja to ja(2002-04-17)
  • Sądzę, że to doskonały pomysł, aby uczcić elblążanina, któremu autentycznie się powiodło. Lecz nie powiodło mu się z racji opaczności i synekur partyjnych ino z ciężkiej i wydatnej pracy, która przyniosła nadspodziewane efekty. Nasza brać partyjna wespół z bracią zakonną wierzy w nadprzyrodzone zjawiska i objawienia. To se ne wrati - teraz nie dość, że głową trza pracować jeszcze rencami należy przebierać, ino chyżo i brać przykład z naszego wielkiego ziomka. Każdy student wychodzący z papierkiem zwanym dyplomem winien znać szczegółowo życiorys tego człowieka - to mu się na pewno przyda. No dobra tera poszczekajcie na mnie trochę - uwielbiam to, tą dętą gadkę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2002-04-17)
  • ja to ja - Ty masz chyba mózg pomiędzy nogami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stęczyciel(2002-04-17)
  • Ten plac, to skrzyżowanie, to miejsce oprócz nazwania imieniem Schichau`a doskonale nadaje się pod pomnik.Odtworzyć ze starych zdjęć i tam postawić. I to na przeciwko jego krwawicy!!!!
  • Ludzie, z umiarem. Plac tak. Pomink nie (bo: 1) nas nie stac, 2) w koncu on to robil dla pieniedzy a nie dla pomnika).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bluselka(2002-04-17)
  • Ejjj wy szwaby ! Z daleka śmierdzi od was swastyką!!! Ale prawdziwy POLAK zawsze jest i będzie stał na straży MATKI POLSKI,czy to wam się podoba,czy nie!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jeszcze Polska nie zgineła puk(2002-04-17)
  • Grażdanie! Ja praszu eto was adcwietcie mienia na adin wapros! Czy etin garod ELBING jest li eto garod Polszi,czy niet.Ja zadaju etin wapros patomu szto ja nie znaju kuda ja prijerchał. -Wania.
  • Oj! Coś mi się zdaje,że ten biały dostawczak źle zaparkował! A co na to elbląska drogówka??? Kasiora,kasiora,kasiora wlazła na chodnik Panowie! -Tylko kosić!A nie biadolić,że nie macie środków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Młodziżowa słóżba ruchu(2002-04-18)
  • Doskonaly pomysl. Nie widze tu nic wspolnego z restauracjami i z tym ze to sie ma podobac odwiedzajacym niemcom. Historia miasta Elblaga jest historia i zasluzonych elblazanow trzeba uznac. Zapomnijcie o pomnikach. A wy gaspadin z wostocznej strany Polszy sluszajte pozhalusta. Wam nado posmotrit kak izmienit gorod Kaliningrad na drugoje. Towaryszcz Kalinin eto byl bandit katoryj nie imiejet miesta w istorii.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    historyk(2002-04-18)
  • do puk.ty nacionalnie skrajny palancie.... ciekawe jak sie czujesz jak ktos ciebie warchole wyzwie od polaczkow albo cos w tym stylu .opamietaj sie stary...jeszcze polska nie zginela ? jak to nie -juz przed pierwszym rozbiorem ...-przypomnij sobie lekcje historii i wyciagnij wnioski.szlachta i przeboje -co masz dzisiaj?zdziwiony?.historia kolem sie toczy .jaka tam zreszta w tym Elblagu Polska ? -naplywowa?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    obiektywny(2002-04-18)
  • plac? .jaki znowu plac? .malo tego w calym miescie? .moze tak pobudowac tam domy ,co? ci na gorze nie maja wyobrazni.ludzie nie maja gdzie mieszkac .Elblag sie rozszerza ,a w centrum pustynia .ludzie obudzcie sie .gdzie w tym miescie poczuc mozna miejski klimat?tam staly domy -kamienice.wszystko tetnilo zyciem .
Reklama