UWAGA!

----

Już dziś pomyśl o prezencie walentynkowym

 Już dziś pomyśl o prezencie walentynkowym

Naszych Czytelników zapraszamy do kolejnego konkursu firmy Ziaja, w którym mamy do wygrania pięć zestawów kosmetyków z serii różana. Sprawdź czy wygrałaś/wygrałeś!

Ziaja to marka, która obejmuje szeroką gamę nowoczesnych produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, bazujących na naturalnych składnikach oraz recepturach tworzonych w oparciu o farmaceutyczne doświadczenie. Marka, będąca synonimem wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny. Marka, której wysoką pozycję potwierdzają czołowe miejsca zajmowane w rankingach oraz stale rosnące grono Klientów.
      
      
      
      
      
       Ziaja to nowoczesne kosmetyki:
       - oparte na nowatorskich recepturach i naturalnych surowcach najwyższej jakości
       - produkowane według nowoczesnych technologii przebadane dermatologicznie i alergologicznie w klinice Dermatologii Akademii Medycznej w Gdańsku oraz w innych placówkach naukowych w kraju i za granicą
       - preparaty dla dzieci przebadane są dodatkowo w Instytucie „Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka”
       - nie testowane na zwierzętach
       - posiadające naturalne dla skóry pH.
      
       W skład zestawu wchodzą:
       - krem intensywnie nawilżający na dzień
       - krem przeciw zmarszczkom na noc
       - krem regenerująco łagodzący na dzień
       - maseczka młodości z kwasem hialuronowym
       - mleczko do demakijażu
       - peeling z mikrogranulkami
       - płyn micelarny dostępny.
      
       Aby wygrać zestaw kosmetyków firmy Ziaja z nowej serii różanej wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Ile lat firma Ziaja istnieje na rynku? Prawidłowa odpowiedź: 23 lata. Oto lista zwycięzców: Karolina Reindl, Zbigniew Tarka, Aleksandra Kowalska, Izabela Błaszczak, Dominika Gacoń. Gratulujemy. Potwierdzenie wysłaliśmy mailem.
      
       Regulamin konkursu.
      
      

       Zapraszamy kolejne firmy do sponsorowania naszych konkursów

Najnowsze artykuły w dziale Konkursy

Artykuły powiązane tematycznie