UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • 1.To nie jakas tam waskotorowka a normalnotorowa historyczna Haff Ufer Bahn (HUB), zbudowana w czasach kiedy jeszcze Niemcom nie odbilo. 2. Poki jeszcze jest co ratowac trzeba to robic jak najszybciej. Proby budowy w Polsce jakiejkolwiek nowej linii od zera generuja ogromne koszty. W przypadku linii lokalnych z pewnością byloby to nieoplacalne (np. nowy krotki odcinek ze Szczytna do, pozal sie Boze, Szyman pochlonal znacznie ponad 120 mln zlotych).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    21 0
    (2019-03-27)
  • skoro to taki zabytek to dlaczego państwo nie zasponsoruje tej renowacji?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 2
    (2019-03-28)
Reklama