UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @? Pracuje na morzu ostatnio byłem w Esbjergu w Danii. Warunki trochę podobne do zalewu nie ma jednolitej mierzei ale jest szereg wysepek i jest płytko jeszcze mniej jak na zalewie do tego 1.5 m pływu, przy terminalu o szerokości około 100m głębokość wynosi 10m i do tego długi tor podejściowy. Port prosperuje bardzo dobrze. A co do Pana Marszałka zaczął interesować się przyrodą mierzei i dbać o ptaki kiedy zaczęła się inwestycja rządu z który jest mu nie po drodze. Województwo Pomorskie istnieje już ponad 20 lat i poza drobnymi wyjątkami droga do Krynicy i dalej nie zmieniła się na lepsze.
  • @abc1 - Czy tam port morski to także hektar utwardzonego placu praktycznie bez żadnej infrastruktury ? Od utwardzonego placu do Nowakowa jest rzeką około 7 km, z Nowakowa do wód Zalewu pewnie jeszcze 1,5 kilometra. Podejście trudne nawigacyjnie i większe jednostki nie wejdą tu bez holowników. Za holowniki trzeba zapłacić. .. Czy kapitanowie jednostek będą podchodzić do tej atrakcyjnej konieczności z entuzjazmem ? GM pominie milczeniem przejście przez kanał żeglugowy na Zalewie Wiślanym, bo tam pogłębiarki to będą pracowały, najprawdopodobniej, bez przerwy. .. co oczywiście poprawi rentowność obecnie prowadzonej dewastacji. .. Za pieniądze, które pochłonie dewastacja można wybudować autostradę do Piasków i ustanowić połączenie promowe Frombork - Krynica, co podniosłoby tak atrakcyjność turystyczną Fromborka jak i Krynicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    GłębokaMyśl(2021-03-09)
Reklama