UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Tylko że to nie tępy PiS źle działa a "rącza i dzika"bo na pewno nie- konstruktywna opozycja działa w samorządzie naszego regionu. To chyba jakiś SABOTAŻ na mieszkańcach Elbląga, bo na pewno nie są to działania na rzecz ludzi, którzy tu jeszcze żyją.
  • @Pil - Jedno nie wyklucza drugiego. Miłego dnia życzę mimo wszystko
  • Prezydent ani wice nie jest z PIS więc nie do tej partii przytyk.
  • @Pil - a 50 mld na 500+?
  • RobertKoliński Jedną ważną kwestię tu chciałem poruszyć, dotyczącą bałamutnego argumentu neoliberalnych przeciwników projektu KN nt. urządzenia tam ścieżki rowerowej w zamian. Pomijając już kompletnie szkodnicze, barbarzyńskie podejście rodem z epoki wczesnego Balcerowicza (#zaorać)do tematu, to zastanawialiście się może przez chwilę, że jeśli realizuje się inwestycję remontową za paręset milionów złotych, to taką ścieżkę rowerową wzdłuż torowiska można naprawdę urządzić niewielkim kosztem bez niszczenia nasypów, kolei i całego kulturowego i przemysłowego dorobku pokoleń, szkodniki jedne?; Hashtagi: #samorzad, #nieudolnosc, #KolejNadzalewowa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    RobertKoliński(2020-11-26)
  • To weź i wybuduj. Panie, demokracja ma swoje prawa. Mówienie, że Ci głosujący na innych są niemądrzy, jest brakiem tolerancji dla myślących i postępujących inaczej. Czy nie takie hasła macie na swoich lewicowo-gejowskich sztandarach? Tolerancja!!!
  • Bez wątpienia dla miłośników kolei to nie lada gratka, a dla przeciętnego zjadacza chleba nasuwa się pytanie. Czy potrzebne są fasadowe inwestycje. Podnoszą poczucie zainwestowanego kapitału, a jakie mają społeczne korzyści. Kto miałby utrzymywać tą kolei nadzalewową? Jakie byłoby wykorzystanie tej kolei (ilu pasażerów z niej by korzystało?). Czy nie lepiej pozyskać kapitał na poprawę infrastruktury kolejowej, funkcjonującej, ale wymagającej remontów i wprowadzania bezpiecznych przejazdów drogowych?
  • Chyba zapomniałeś kto rządzi w Elblągu
  • @Pil- Absolutna zgoda. Dodałbym że miasto do tej pory partycypowało w kosztach utrzymania tej linii, czyli dopłacało a dziś chyba raczej nas na to nie stać. Przekop to fanaberia pisowska, na złość Ruskim utopią 2 miliardy. Jedyny faktyczny zysk jaki może dać przekop, to zysk z turystyki wodnej. Daj Boże by i ruch statków towarowych był jak zakładano. Co do kolei nad zalewowej to taki wyrywek z Encyklopedii Warmii i Mazur====Unikatowość tej trasy kolejowej uratowała ją przed całkowitym demontażem. Zgodnie z rozporządzeniem nr 1 Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 31 stycznia 2007 r. , trasę nadzalewową ujęto w Planie Ochrony Parku Krajobrazowego Wysoczyzny Elbląskiej, jako jeden z elementów krajobrazu naturalnego. W sezonach letnich 2010 i 2011 wznowiono w soboty i niedziele, na czas wakacji, kursy ze stacji Grudziądz i Elbląg do Braniewa. Połączenie zostało uruchomione dzięki 9 partnerom: Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i lokalnym samorządom obszarów leżących wzdłuż przebiegu linii kolejowej. Operatorem połączenia było Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych. W 2012 i 2013 roku pociągi kursowały na trasie Elbląg-Frombork, ponieważ Braniewo nie chciało finansować reaktywacji Kolei Nadzalewowej. W 2015 roku Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Tolkmickiej Lanzania zapowiedziało uruchomienie wakacyjnych kursów na trasie Elbląg Zdrój - Braniewo.
  • Beznadzieja kolejna. Degrengolada trwa już 20 lat i końca jej nie widać. :(Brak lobby w Warszawie, brak dobrego PR i ciągła degradacja iasta na poziomie wojewódzka trwa. Smutek i rozpacz.
  • Po co inwestować niech inni zarobią a lepiej wydawać pieniądze na bzdury.
  • @ Referendum2021 - Kogo widzisz na stanowisku prezydenta?
Reklama