UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • "Skoro mamy swoją spółkę tramwajową, to warto było dokonać zmian, żeby te tramwaje się napełniły". No i zadbali, żeby tramwaje sie napełniły. Kupili małe tramwaje i wyrzucili z rozkładu jazdy mnóstwo kursów. Teraz tramwaje się zapełnią, zwłaszcza jak młodzież wróci ze szkół. Te ich wypowiedzi przesycone są arogancją wobec pasażerów.
  • A dlaczego pan dyrektor uważa, że byłoby niesprawiedliwe wobec kupujących bilety papierowe za 2,80 zł lub u kierowcy za 3,00 zł, zeby bilet zakupiny przez telefon za 2,30 zł był również przesiadkowy? Skoro bilet z przesiadką kupiony przez EKM kosztuje 2,31 zł. W ten sposób dyskryminowane sa osoby nieposiadające EKM. Wypowiedzi pana dyrektora są nielogiczne.
  • Dajecie po 1 wagonie tramwaju i jest tłok. W dobie pandemi gdzie trzeba zachować dystans to jest skandal
  • Moja córka dojeżdża do szkoły tramwajem nr. 2 rozkład jest masakryczny, albo musi czkać na ropoczęcie lekcji 50 minut a jak kończy to na tramwaj do domu ma dopiero 25 minutach. Pomimo pandemi ma zajęcia w ZTG dwa razy w tygodniu. MASAKRA.
  • @Wkurzony - Gdyby tramwaj był głównym środkiem transportu to nie kursowałby raz bądź dwa razy na godzinę. To co zrobili z tymi rozkładami to pogarda dla mieszkańców. Ludzie po to mieszkaja w mieście, żeby nie tracić czasu na dojazdy do pracy, czy szkoły. Dopiero jak dzieci wrócą ze szkoły to będzie przepełninie pojazdów. Akurat "stosowne"zmiany do panującej pandemii.
  • Wszyscy są zgodni że zmiana działa na niekorzyść pasażerów. Czas dojazdu się wydłużył, przesiadki nie zdają egzaminu ze względu na nieterminowość kursów, więc dla kogo ma być ta komunikacja, czy naprawdę dla pasażerów? W praktyce zamiast poprawy jakości mamy „dzień pieszego pasażera” Zastanówmy się kto na tym faktycznie korzysta, może uda się odnaleźć tzw „lobby”? Czekam na Wasze typy - np mogą to być taksówki, bo piesi pasażerowie w potrzebie muszą z nich skorzystać. Albo producenci butów, bo ludzie więcej chodzą. Przewija się też wątek tramwaju, czyżby pasażerowie byli dla tramwajów i autobusów a nie powinno być odwrotnie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    16
    4
    Kto na tym korzysta?(2021-01-28)
  • @Kto na tym korzysta? - Tak, dzień pieszego pasażera po nie odśnieżonych elbląskich chodnikach
  • Ratusz oszczędza na mieszkańcach a jakie są roczne koszty utrzymania ratusza i wszystkich krewnych Zielińskiego którzy od roku nie pracują a biorą pensje
  • Panowie radni - stwórzcie trójki kontrole i zapraszam do jazdy poszczególnymi trasami
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    1
    link 2(2021-01-29)
  • 14 powinna jeździć starą trasą. Jak wrócić bezpiecznie z pracy z II zmiany gdy się mieszka na Browarnej, Okrzei, Obrońców Pokoju? Zawodzie zostało pokrzywdzone w tej całej roszadzie. Smutne.
  • Dla miasta nie ma problemu ze zmiana tras ale jak mieszkańcy proszą o wydłużenie 12 np to już nie ma takiej możliwości. Ogarnijcie się bezradni.
  • Panie prezydencie Nowak, ile konkretnie wydaliście za swojej kadencji na tramwaje w Elblągu, bo te wielomilionowe nakłady mnie przerażają, niech Pan powie o szczegółach, ile i na co, miasto wydało? Ile w ciągu tych lat zabrało Tramwajom ? Gdzie te wagony modernizowane za grube pieniądze w Poznaniu? Gdzie niemieckie M8C? Gdzie "ogórki"?
Reklama