UWAGA!

Olimpia odkryła karty: wraca sponsor, nowe stroje

 Elbląg, Piłkarze Olimpii w nowych strojach
Piłkarze Olimpii w nowych strojach (fot. Anna Dembińska)

Elbląski browar wraca na koszulki Olimpii Elbląg jako sponsor, klub pozyskał też nowego partnera technicznego. Dwa dni przed startem II ligi żółto-biało-niebiescy odkrywają karty. Przypomnijmy, że pierwszy mecz już w najbliższą sobotę w Łodzi z Widzewem.

Kappa to nowy partner techniczny, który w tym sezonie będzie ubierał całą Olimpię Elbląg. Firmę zna doskonale m.in. Arkadiusz Milik, bo ubiera ona także włoskie Napoli. Olimpia Elbląg jest pierwszym polskim klubem piłkarskim, który będzie grał w strojach włoskiej firmy.
       - Będziemy klub wyposażać w naszą odzież, w nasze artykuły. Dokładamy także swoją cegiełkę jeżeli chodzi o aspekty sponsoringowe. Mam nadzieję, że najbliższy sezon będzie tym, w którym ubiegłosezonowe aspiracje klubu zostaną udokumentowane. Mam nadzieję, że w przyszłym roku o tej samej porze będziemy rozmawiać o współpracy w kontekście pierwszej ligi – mówił dyrektor zarządzający Kappy w Polsce Michał Wójcik. - Wierzę, że to będzie historia na lata.
       - To jest długoletnia umowa uzależniona od różnych rzeczy. Myślę, że przez cztery lata będzie kontynuowana. Liczę, że zarówno Olimpia, jak i Kappa będą z tej współpracy zadowoleni i będziemy ją kontynuować – dodał Paweł Guminiak, prezes Olimpii Elbląg.
       Docelowo w strojach Kappy ma grać cała Olimpia Elbląg.
       Kibiców na pewno ucieszy fakt, że koszulkę meczową będzie mógł sobie kupić każdy fan żółto-biało-niebieskich. Jak zapewnia prezes klubu, rozmiarówka jest bardzo szeroka. Cena nie została jeszcze ustalona. Koszulki mają być dostępne od najbliższego meczu Olimpii w Elblągu (28 lipca). - Przewidujemy różnicę cenową dla tych, którzy będą kupować karnet na mecze Olimpii, dla tych, którzy będą kupować w dniu meczu i dla tych, którzy będą kupować w sklepie kibica. Ceny będą urozmaicone, aby motywować ludzi do pewnego działania – tłumaczył Paweł Gumiak.
       Do grona sponsorów Olimpii Elbląg wrócił elbląski browar. Na piłkarskich koszulkach (z tyłu w dolnej części) reprezentować go będzie marka Specjal. Umowa została podpisana na jeden sezon z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy lata. Większe środki finansowe na Olimpię przeznaczą też Meble – Wójcik (które nie rezygnują z prowadzenia drużyny piłki ręcznej).
       - Rodzina Wójcików odwiedziła ostatnio Olimpię i była bardzo zadowolona z progresu, jaki klub poczynił. I tę skromną kwotę, którą Stolpłyt dawał do tej pory, zwiększyli dwukrotnie – mówił Maciej Romanowski, przewodniczący rady Sponsorów elbląskiej Olimpii.

  Elbląg, Zmiany ogłoszone podczas dzisiejszej konferencji prasowej
Zmiany ogłoszone podczas dzisiejszej konferencji prasowej (fot. Anna Dembińska)


       Czy wyniki finansowe odbiją się na wynikach sportowych? O tym przekonamy się podczas rozpoczynającego się w sobotę sezonu II ligi. - Na spokojną grę w środku tabeli potrzeba 2-2,5 mln zł. Rada Sponsorów jest przygotowana, żeby po tym roku zrobić podsumowanie i podjąć decyzję o zwiększeniu budżetu i konkretnym wejściu do rozgrywek I ligi – tajemniczo zapowiedział Maciej Romanowski.
       Pierwszy mecz z Widzewem Łódź już w sobotę o godz. 19.10 w Łodzi.
      
       W piątek zaprezentujemy skład Olimpii Elbląg, w sobotę quiz na temat żółto-biało-niebieskich i II ligi. 


      
Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl jest patronem medialnym ZKS Olimpia Elbląg
Sebastian Malicki

Najnowsze artykuły w dziale Olimpia

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama